Ga naar inhoud


[TF7710PVR] Zoek nederlandse handleiding vor TF7710PVR


martinus999

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een nederlandse handleiding voor mijn TF7710PVR. Op de site van Topfield is deze niet te vinden.

Kan iemand mij zeggen of een nederlandse versie bestaat (en zo ja) mij een link geven, vanwaar ik deze kan downloaden?

 

Alvast bedankt.

 

m.vr.gr,

 

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er heeft op de site van Topfield een tijdje een PDF gestaan met de Nederlandstalige handleiding. Dat was vlgs mij ook de versie die via Rebox verkregen kan worden.

Ik weet alleen niet of het legaal is om die hier te posten. Canon beschermt haar handleidingen auteursrechtelijk, ik weet niet of Topfield dat ook doet. Anders wil ik nog wel een zoekactie op mijn HD doen.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hieronder te downloaden (PDF File)

 

Handleiding topfield TF7700HDPVR-7710HDPVR

 

Veel succes

1x VU+ Solo 4K, 1x XTrend ET8000, 1x CT ET9000 Open PLI 4.0 - Max Plus 2100S - Max Digital 220S - Skystar II - Triax 88 Multirail 13 - 19,2 - 23,5 - 28,2 oost, 4x Alps quad LNB, Triax  88 cm schotel - 1x Moteck 2100s Rotor - Cas Interface 3 - 2x Diablo Cam Light

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de nederlandse handleiding maar die is 1.57 Mb (rar formaat) groot en krijg ze niet verstuurd via de site. Is krijg de melding van maximum 1.5 Mb.Is er een andere mogelijkheid ?

TF7710HDPVR(HD Western digital Sata II 16MB 500GB)- Aston modue 2.26 met TVV - Astra 1/2/3/hotbird/eurobird 1/eurobird 9A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...