p-p-s Geplaatst: 28 mei 2010 Geplaatst: 28 mei 2010 hoe krijg ik het wachtwoord van sat4all ingetypt, toetsenbord geeft volgens mij geen hoofdletters door hoe wel?? groeten chris
Gast Kimble Geplaatst: 28 mei 2010 Geplaatst: 28 mei 2010 Op bladzijdde 65 van de manual op >>> DEZE <<< link (Nederlandse Handleiding), staat de oplossing. Succes. nb. Wil het echt niet lukken, verander dan je wachtwoord in kleine letters icm cijfers oid. Denk wel dat het je nu met de handleiding gaat lukken.
p-p-s Geplaatst: 28 mei 2010 Auteur Geplaatst: 28 mei 2010 yep, hartstikke bedankt voor de snelle reactie groeten chris
p-p-s Geplaatst: 28 mei 2010 Auteur Geplaatst: 28 mei 2010 voer het wachtwoord in en geen login hoe kan dat dan weer?? groeten chris
Gast Kimble Geplaatst: 28 mei 2010 Geplaatst: 28 mei 2010 Wel in het hoofdvenster als je op www.sat4all.com komt ? Kan zijn dat je browser eea niet onthoudt, en als je dan naar een andere pagina gaat weer uitgelogd bent. Had het ooit eens met een PSP. Na een uurtje of wat vogelen lukte mijn zoon het wel. Anders pakken we gewoon de manual er weer bij, geen probleem.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen