Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had dit probleem ook soms met 4.x images van Gemini

Nu heb ik geupgrade naar versie 5 en de problemen lijken weg te zijn. Ik schedule mijn recordings via de webbrowser en als alles klaar is druk ik op de knop "write to memory"

Zo schrijf je de recordings wel naar een xml file en als enigma crashed blijft de dreambox wel nog opnemen.

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Wat zegt de log van de mislukte timer?

In de timer lijst de mislukte timer selecteren en dan op info drukken, nu moet je een log zien van de timer. Deze hier plaatsen, mogelijk dat de experts kunnen zien wat er fout gaat.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Geplaatst:

Hallo,

Er wordt hier gesproken over geprogrammeerde opnames maar ik heb ook problemen met timeshifts.

Als ik naar een zender kijk en wil de uitzending pauzeren voor bijv. 10 minuten, dan heb ik heel vaak wanneer ik verder ga kijken ik nog 30 sec. ofzo kan kijken en dan springt hij over naar live-uitzending. Heel soms heb ik het geluk dat het wel goed gaat en ik kan dan ook doorspoelen tijdens reclame en zo.

Lijkt me dat dit met hetzelfde probleem te maken heeft?

Betreft hier een DM800.

Oplossing zou zeer welkom zijn:P

Dreambox 800S, 500 GB, Dreambox 7000S, Dreambox 500S, Wave Frontier 55, multiswitch 9/8, Diseqc 4/1, 28,5/23,5/19,2/13

• 1 maand later...
Geplaatst:

Het heeft er mee te maken dat de opname start en de schotel nog niet naar de juiste positie is gedraaid. Als hij op 28 oost staat en naar 1 West moet draaien, dan duurt dat een tijdje.

Hierdoor zegt de DB dat hij geen signaal ziet en stopt hij de opname......

Iemand al een image gevonden voor de DB800 waarbij dit wel goed gaat?

Mijn DB7000 had er nooit problemen mee, die wachte netjes af totdat de schotel op de juiste positie stond.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen