Ga naar inhoud

[Televisie] SBS komt voor eind van dit jaar met een 3D kanaal in Nederland

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

is weer geldklopperij mad

enkele jaren geleden zeiden ze tegen mij,

je moet een Full HD LCD kopen, want die zijn op de toekomst gebouwd voor de HD kanalen...

dat ze eerst maar zorgen dat HD eens NATIVE uitzenden ipv SD+

dan kijken we wel verder.........

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

edbe heeft hier een goed punt... en ik geloof niet dat SBS-6 met een 24/7 3D zender komt. Het zal nog jaren duren voordat er genoeg content is...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

niemand moet iets natuurlijk tenzij je het WIL en tsjaah als je iets graag wilt dan zal je er ook een investering voor moeten doen en vooral ook niet gaan klagen alsof je iets ontnomen of verplicht wordt.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Gast patje7of9
Geplaatst:

Ze kunnen nu met moeite native HD uitzenden , wat zal dat met 3D dan wel zijn.

Ze hebben wel geld voor 3D maar niet voor HD programma's aan te kopen zo te zien.

Geplaatst:

Als we zien hoeveel jaren het geduurd heeft voordat HDTV werkelijk doorbrak: men begon er al over te praten in de jaren '80 en begint pas nu (2010) wat te worden. Met 3DTV heb je hetzelfde probleem als toendertijd met HDTV: weinig content en weinig bezitters van een 3DTV. Het persbericht zal wel een proefballonnetje zijn om te peilen of er interesse is bij investeerders. Het zal nog wel jaren zal duren voordat 3DTV een feit is.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Geplaatst:

Buiten dat het nieuwe techniek en weinig content is, kunnen we dat verhaal van RTL nog herinneren? Deze zouden met thema kanalen komen. Ja, tien jaar later kwam RTL Lounge.... [Hoge bomen... zien nog niet altijd een (satelliet)signaal]

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Geplaatst:

Ik zat even te denken aan een misplaatste één April grap.

SBS6 en 3D....hahahahaha......

oeps097.gif

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

ja, vooral SBS die hard roepen met hun 3D presentatie,

op SBS6HD is nog niet een keer in Native uitgezonden, wel SD+,

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:
Citaat:
wel SD+

Er bestaat geen SD+...wel gewoon SD.
Weet niet waar die onzin vandaan komt.

Bedoelen ze daar soms van die geheugen kaartjes mee?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ik zat even te denken aan een misplaatste één April grap.
SBS6 en 3D....hahahahaha......
oeps097.gif

Lach niet te hard..... misschien wel meer reclame-inkomsten als na de reguliere uitzending de nachtuitzending 3D wordt smile
Geplaatst:
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Citaat:
wel SD+

Er bestaat geen SD+...wel gewoon SD.
Weet niet waar die onzin vandaan komt.

SD+ is een eenvoudige naam voor SD-signaal dat in een uitzendstraat naar 1920x1080 (of 1280x720 zo u wilt) wordt vergroot (en omdat dat in de uitzendstraat gebeurt is dat beeld beter dan wanneer je tv dat doet) en omdat het officieel een HD-signaal is heb je dus ook een hogere bitrate.

Maar het blijft gewoon opgepompte SD.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: wortellica
Moet iedereen dan cry weer een nieuwe ontvanger en tv aanschaffen

en vergeet de brilletjes niet crazy

als je hekel hebt aan bepaalde mensen die af en toe langskomen en tv blijven kijken: koop geen extra brilletjes.

maar even zonder gekheid
Het is gewoon zot om naar televisie te moeten kijken met een bril op. Dat is volgens mij de enige reden dat 3D nooit iets zal worden.
Het kijken naar film waarop je recht voor zit in je stoel zal misschien nog wel lukken, maar een film waarbij je ondergezakt of in bed ligt te kijken ga ik echt geen zot brilletje opzetten.
Terecht dat de NOS op dit moment er ook geen geld aan gaat uitgeven. Ik zie 3D alleen maar als een hype.
Geplaatst:

Het feit dat de uitzendstraat dit beter doet dan je eigen apparatuur wil ik nog wel een betwisten. De NOS en ook RTL hebben er nog wel eens een handje het moire effect te versterken of een erg wazig beeld ervan te maken.

Dan maakt mijn Onkyo receiver met HDV+ scaler van het SD signaal soms een mooier plaatje.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen