EL PIÑO Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 Origineel bericht van: Amager95 Ik zie 3D alleen maar als een hype. Dat is het op dit moment ook maar de markt maakt er lekker gebruik van. Die tv's zijn relatief duur voor wat je krijgt en die brilletjes die je nodig hebt kosten ook nog eens 100 euro per stuk. Een gezellig televisieavondje met wat vrienden is dan ineens een paar honderd euro waard. En dat terwijl het beeld minder is dan bij HD. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Elwin Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 Origineel bericht van: calculator http://www.broadbandtvnews.com/2010/05/28/sbs-to-launch-3d-channel Aan mij niet besteedt helaas, of misschien wel gelukkig. Scheelt me een hoop geld. Helaas zie ik geen 3D, dus ik hou het mooi bij mijn HD-televisie! Binnenkort misschien is kijken voor een LED-tv, dan ben ik voorlopig wel weer tevreden!
Drs. IJzerbout Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 Citaat: het moire effect Het moiré effekt treedt dan op als het bron materiaal in PAL-composite opgenomen is of als jezelf via composite TV zit te kijken. Daar kunnen de NOS en/of RTL niets aan doen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Gast Kimble Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Citaat: het moire effect Het moiré effekt treedt dan op als het bron materiaal in PAL-composite opgenomen is of als jezelf via composite TV zit te kijken. Daar kunnen de NOS en/of RTL niets aan doen. Vaak krijg je dan ook een ander shirt/overhemd als je als publiek naar een uitzending gaat. Ze hebben liever geen streepjes-overhemden/shirts. Is voor ons als kijkers een storende factor.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 Dat was vroeger, nu er geen PAL crosscolor storingen meer zijn is dat geen probleem meer. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Outta space Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 Tja het wachten is ook nog altijd op TV10 enzo, die zouden in 005 ook gaan starten.
Snuffer Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Ik vind het een goed idee en liever vandaag dan morgen kom maar op met dat 3D. Hulde alleen al om het tezeggen terwijl die NOS wel de rechten koopt maar niks mee doet. En het brilletje verhaal ach als het een mooie film is heb je daar geen enkel moment last van.(ik spreek nu uit mijn eigen ervaring) TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
meijelsat Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Origineel bericht van: Outta space Tja het wachten is ook nog altijd op TV10 enzo, die zouden in 005 ook gaan starten. in dat najaar van 2006 met uitzenden zou beginnen, TV 10 (digitaal). Tot op heden is de zender nog niet van start gegaan. TV10 is nu RTL Voorheen was Talpa. Talpa kocht eerder naam 10 van SBS. Op 13 augustus 2007, op de dag van het tweejarige bestaan van de zender....... Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Outta space Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Volgens wiki heeft Talpa de naam 10 niet gekocht maar is later door de rechter in gelijk gesteld.
rudie1956 Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Origineel bericht van: Elwin Origineel bericht van: calculator http://www.broadbandtvnews.com/2010/05/28/sbs-to-launch-3d-channel Aan mij niet besteedt helaas, of misschien wel gelukkig. Scheelt me een hoop geld. Helaas zie ik geen 3D, dus ik hou het mooi bij mijn HD-televisie! Binnenkort misschien is kijken voor een LED-tv, dan ben ik voorlopig wel weer tevreden! Hier het zelfde kan geen diepte zien,dat gaat lekker aan ons voorbij Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Moderator Matchless Geplaatst: 31 mei 2010 Moderator Geplaatst: 31 mei 2010 SBS6 en 3D.. dat mis ik nog. Hijglijn reclame in 3d Ze kunnen het geld beter uitgeven aan een betere programmering. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Amager95 Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Origineel bericht van: Matchless SBS6 en 3D.. dat mis ik nog. Hijglijn reclame in 3d Ze kunnen het geld beter uitgeven aan een betere programmering. en wat denk je van SMS6 in 3d
Gast sjonnie123 Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Ha ha, ze zenden nu nauwelijks iets uit in native HD, dus waarmee denken ze die 3D zender dan te gaan vullen? En dat alles alleen maar voor die pak-m-beet 1000 early adopters. Volgens een recent onderzoek zijn er in Nederland zo'n 125.000 to 250.000 kijkers die echt HD kijken dus dat 3D zal nog wel een tijdje duren (of sterft een zachte dood)...
Gast Daneel Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Een nieuwe ontvanger? Ik heb en VU+ DUO en die geeft gewoon 3D door, alleen herkent mijn Pana het niet als 3D, tot ik 3D handmatig aan zet. En Taadaaa... 3D Je kunt nu 3D testen op een testkanaal van Astra: Name: Test Sat: 23.5 Astra 1E/1G/3A Freq: 11778, 27500 Vert 9/10 ID: 5310 Ik weet niet wat je te zien krijgt zonder 3D tv, waarschijnlijk 2 vrijwel gelijke beelden naast elkaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen