Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo hier even met Ambilight

Ik heb de Smardcard van Sky DE Hd van 2008 en is nog steeds active tewijl die al lang op zwart moet staan. Ik koop elk jaar een Smardcard van Sky DE HD ik heb die van 2009 ook nog en steeds Acitve ik moet zo weer een smardkaart kopen maar ik snap even 1 ding niet waarom loopt de kaart van 2008 nog is er iets bijzonder met Sky kaart

of is dit puur geluk en dommigheid van de Duitsers of lopen de kaarten tot een bepaalde tijd het is de S02 Kaart

wie kan met dit uitleggen

Groet Ambilight

Geplaatst:

ze hebben het zich niet makkelijk gemaakt door drie kaarten met verschillende crypt systemen te gaan voeren in 2007

maar de S02 gaat er geheid uit aanstaande winter

of ze nu een reeks kaarten vergeten zijn te pulsen weet ik niet

maar mijn buddy in duitsland melde me al veranderingen die op komst zijn.

geniet zo lang het kan

ciao

True North

Rebekka Bakken

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ambilight
of is dit puur geluk en dommigheid van de Duitsers of lopen de kaarten tot een bepaalde tijd het is de S02 Kaart
wie kan met dit uitleggen

Groet Ambilight

Ze hebben natuurlijk het personeel van Premiere nog lopen bij SKY-DE.. wink
Die wist de kanalen ook niet dicht te houden. En je weet hoe het met Premiere is afgelopen.
Ik lees nu op de Duitse fora alweer de voorspellingen voor SKY-DE op basis van de cijfers van het afgelopen kwartaal.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Hallo Tonskidutch

Jij zegt

als je een nieuwe aanvraagt, dan de NDS kaart die door CCcam beter gegeten wordt

ik draai al jaren met newcs Mgcamd en de S02 kaart in een mastera kan de mastera de NDS kaart ook lezen ? want ik het newcs graag behouden

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen