Ga naar inhoud

Satlook Digital Nit

Aanbevolen berichten

Gast Delta Star
Geplaatst:

Beste kijkers/lezers:

ik delta star ben op zoek naar een filmpje,of iets derge-lijks hoe je een Satlook moet gebruiken.

ben al wel aan het zoeken geweest maar niks kuunen vinden

Mvg:D.S.

Gast Delta Star
Geplaatst:
Origineel bericht van: Ventura
Een kleine demonstratie fimpje op youtube:

De Satlook Digital NIT kan eigenlijk nog veel meer.

hier heb ik dus ook niet veel aan,ik heb liever een Filmpje hoe ze te werk gaan,afstellen,meten,etc,etc
Geplaatst:

Daar maakt u weinig kans op. Immers niemand vertelt heel graag "het geheim van de smid". Hebt u al een satlook digital nit in bezit? Zo ja, wat hebt u gedaan om de satlook digital nit te kunnen "begrijpen" confused.

Gast Delta Star
Geplaatst:
Daar maakt u weinig kans op. Immers niemand vertelt heel graag "het geheim van de smid". Hebt u al een satlook digital nit in bezit? Zo ja, wat hebt u gedaan om de satlook digital nit te kunnen "begrijpen" confused.

hallo Ventura;
ik heb me er 1 gekocht,en krijg hem waarschijnlijk volgende week in m,n bezit.
ik wilde ,s weten/zien hoe dat iemand te werk gaat,om een schotel uit te richten.Zodoende.
Geplaatst:

Even met google de gebruiksaanwijzing van de satlook digital nit downloaden. Op de emitor site is deze niet meer aanwezig frown. En als u de satlook digital nit in bezit hebt. Eerst even zelf mee stoeien wink.

Gast Delta Star
Geplaatst:
Even met google de gebruiksaanwijzing van de satlook digital nit downloaden. Op de emitor site is deze niet meer aanwezig frown. En als u de satlook digital nit in bezit hebt. Eerst even zelf mee stoeien wink.

Oké thank,s any-way

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen