erikson Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 hallo ik krijg de volgende meldingen "Kan outlook express niet starten.De toepassing kan het outlook expressberichtenarchief niet openen.De computer heeft onvoldoende geheugen of uw schijf is vol.Neem contact op met microsoft helpdesk voor verdere ondersteuning. (0x800C012E,5" en daarna krijg ik "Kan outlook express niet starten omdat MSOE.DLL niet kan worden geïnitialiseerd. Outlook express is mogelijk niet juist geïstaleerd. heb reeds systeemherstel gedaan maar zonder resultaat wat kan ik nog doen om dit probleem op te lossen Erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
henkvd1 Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 Dit probleem is hier ook beschreven MS is lekker bezig link
Gast Kimble Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 Volg de instucties op >>> deze <<< link. Als je de instructies op hebt gevolgd, draait het weer zoals het hoort.
erikson Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Geplaatst: 29 mei 2010 zit wel nog met XP Erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Gast Kimble Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 Ok, dan even >>> deze <<< link raadplegen. Hier staan veel voorkomende fouten op. Lukt het niet, geef maar een reply
erikson Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Geplaatst: 29 mei 2010 Helaas niets dat mijn probleem oplost waar kan ik mijn mails en mijn emailadressen vinden? erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Gast Kimble Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 Je (mail)contactenlijst staat in C:\Documents and Settings\naam\Application Data\Microsoft\Addresbook Je mail zelf staat in C:\Documents and settings\naam\Local settings\Application data\Identities\lang getal\Microsoft\Outlook Express Het gaat uiteindelijk om een .WAB en een .DBX bestand Je zult dus wel even verbergen van bestandsextensies en verbergen van systeembestanden uit moeten vinken.
erikson Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Geplaatst: 30 mei 2010 Mijn emailadressen kan ik niet openen krijg eenfoutmelding "Het adresboekbestand is vergrendeld door een andere toepassing. Sluit de andere toepassing af en probeer het later opnieuw." Ik kan geen enkel .dbx bestand openen Erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Gast Kimble Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Welke versie van Outlook Express gebruik je. Bij versie 6, de volgende handeling eens doen; Klik op Start, wijs Instellingen aan en klik op Configuratiescherm. Klik op Software, klik op het tabblad Windows Setup en schakel het selectievakje Adresboek in. Klik op OK en klik vervolgens op Ja om de computer opnieuw op te starten. Start Outlook Express.
erikson Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Geplaatst: 30 mei 2010 in software zie ik geen tabblad windows setup Erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Puch Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Origineel bericht van: erikson in software zie ik geen tabblad windows setup Aan de linker kant vind je dat iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Kimble Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Heb er even een XP systeem bijgepakt. Als je via Start, Configuratiescherm naar Software gaat, krijg je als Software opent een scherm met geïnstalleerde programma's (Shortcut tussen de haakjes (*) ) Het vlak linksboven in dit scherm is geselecteerd. (ALT-U) Het tweede vlak eronder is Nieuwe Programma's Toevoegen (o) Het derde vlak is Windows-onderdelen toevoegen of verwijderen (W) Het vierde vlak is Programma-toegang en -instellingen. (P) Windows zit dus onder het derde vlak. Maar als je gemakkelijk wilt komen bij je .wab bestand en ook zorgen dat ie zichtbaar is, zou je als je configuratiescherm open hebt staan op het pull-down menu Extra kunnen kiezen, en dan mapopties. Bij het tabblad weergave vink je; Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen) UIT De inhoud van systeemmappen weergeven AAN Extensies voor bekende bestandstypen verbergen UIT Het mapje Verborgen bestanden en mappen - Verborgen bestanden en mappen weergeven AAN Als je geheel klaar bent met het herstellen van Outlook Express ga je weer naar bv configuratiescherm en op het pull-down menu Extra kiezen, en dan mapopties, Standaardinstellingen herstellen en alles is weer zoals gewenst.
erikson Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Geplaatst: 30 mei 2010 heb nu outlook express verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas zonder resultaat nog steeds dezelfde foutmeldingen Erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Gast Kimble Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Dan is waarschijnlijk je MSOE.DLL corrupt. Weet niet hoe je Engels is maar op >>> deze <<< link vindt je een hele website met alleen maar Outlook Express. Linkje is direct naar de afdeling problemen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen