Ga naar inhoud


zoek udx75 software v3 voor alarminstallatie


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

bon, ik wist niet goed waar dit te zetten, hopelijk mag dit in off-topic, verplaats het anders maar.

mijn probleem : ik zit momenteel in Frankrijk een server-installatie uit te voeren, en die server staat in verbinding met een alarminstallatie van GE Interlogix, een CS875-575-5500 alarm. Om dit alarm via de server te besturen, moet er een software geinstalleerd worden, namelijk "udx75".

op de oude server staat versie 3, dus moet er ook versie 3 op de nieuwe server komen.

ik heb wel een cd-rom, maar die is beschadigd en onleesbaar geworden.

Zijn er hier toevallig installateurs van alarmen aanwezig die mij een gezipte versie van die cdrom kunnen opsturen, zodat ik de installatie hier kan verderzetten ?

stuur maar een pm, dan geef ik mijn email adres.

als iemand een internet locatie kent waar ik de software kan downloaden, dat zou ook werken, maar heb me hier al suf zitten zoeken.

met dank .....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb inmiddels een versie 2.19 doorgestuurd gekregen van een lid hier, zoals was te verwachten kon deze versie de bestaande bestanden niet inlezen.

dan de oude programma's erbovenop gekopieerd, et voilà (zoals ze hier zeggen) het werkt weer !

door de setup was de registry nu correct ingevuld, en meer moest dat niet zijn om versie 3 terug aan de praat te krijgen.

ik wil dit lid nog eens extra bedanken, dit spaart me een rit uit naar Frankrijk volgend weekend.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook wel interesse in de laatste versie, kan iemand me helpen?

VU+ Duo - 2x sat - 1x DVB-T (Terratec Tstick RC)

Triax TDS110 19,2/23,5/28,2/13,0 - Triax TDS88 met moteck sg2100 rotor.

2 x DM500 - Nabilo

NSLU2 met CCcam 2.1.4 server

Samsung UE40B7000 (LED)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, bedankt, ik heb versie 3, maar die wou niet werken. de installatie van versie 2.19 bleek voldoende om versie 3 terug in werking te zetten.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

oei oei - ik heb dat indertijd nog gehad voor die klant in Frankrijk, zal eens in mijn archieven duiken om te zien of ik daar een kopij van heb, maar volgens mij ligt zit alles nog op die Franse server, denk niet dat ik een kopij heb meegenomen naar huis (zou die klant ook niet prettig gevonden hebben had ie het gezien). ik kijk vanavond wel even.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...