Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedendag, ik heb een receiver over en ook een 78cm triax schotel, nu wil ik daar een beetje mee gaan expirimenteren.

Welke sat's zijn leuk om te bekijken? Waar zitten zenders die interessant om te bekijken?

Wie heeft tips?

M.v.g.

Geplaatst:

de allerleukste zijn thor1, sirius5, hotbird13, astra19, astra23 en astra28. In mindere mate ook nog hispasat30 en turksat42.

Maar alles hangt af van je smaak en wat je echt wil ontvangen.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:

zoek eens op 1W/0.8W (Thor) en 5E/4.8E (Sirius)

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Een triax 78cm is perfect voor de ontvangst van de 13, 19.2, 23.5 & 28.2 en eigenlijk heb je met deze satelieten voor gewoon TV kijk gebruik al het goede wat er te vinden is. Er zijn zat andere leuke satellieten, maar mijn ervaring daarmee is dat het vaak dan nog meer van hetzelfde is wat je al hebt en dan doel ik vrnml op het engelse film aanbod eventueel aangevuld met engelse series.

Als je nog een andere taal spreekt dan duits, frans, italiaans of engels is het wss wel een toevoeging voor jouw om op andere posities je schoteltje te richten.

Dreambox8000, Dreambox800HD & Multytenne

HTPC: Ubuntu 10.4, XBMC

Gast wageral
Geplaatst:

Ik denk dat ook 9 oost steeds interessanter gaat worden, zeker als het gaat om HD-zenders.

Ik heb 'm inmiddels toegevoegd op m'n Visiosat G4 Quadro

Ger

Geplaatst:
Origineel bericht van: Aad7506
Tja in ieder geval engels gesproken. iets van films of sport docu.
Kom er niet echt wijs uit wat nou intressante sat's of zenders zijn

Astra 2. Daar zitten veel engelse zenders. genoeg keus.

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Geplaatst:

Denk dat als je de 4 bekende satellietposities hebt (19,2°E / 23,5°E / 28,2°E / 13,0°E) je al een prachtig zenderpakket hebt. Met veel internationale zenders via Hotbird (13°E) en een hoop Engelse zenders op Astra 2 (28,2°E). Verder ontvang je gewoon de Nederlandse zenders. smile

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen