jeanj Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Wat is DCC, er wordt hierboven ene paar keer naar verwezen/gebruikt? Tja of je googled, Dreambox Control Center Nog andere tools die ik nodig heb (gisteren een vu+ duo gekocht.., mijn eerste linux ontvanger )
Gast aart44 Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Origineel bericht van: jeanj Wat is DCC, er wordt hierboven ene paar keer naar verwezen/gebruikt? Dreambox Control Centrum een progje waar je mee kunt FTP en en telnetten.
Tonskidutch Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 een linkje voor dcc ciao Second Life Mungo Parker
Homer Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 En kan die vti image in het nerderlands gezet worden, of enkel duits? homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Tonskidutch Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 muchos babbeltalen, dus ook nederlands ciao Second Life Mungo Parker
Homer Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 De vti image erop gezet, alles zou goed moeten zijn! maar het scherm blijft op loading defaults staan. cccam en oscam geinstaleerd de kanalen lijst met dreamset in het toestel geplaatst, dan even opnieuw opstarten en terug het zelfde loading defaults. dan maar even van zender proberen te veranderen dit zie je dan ook in de info balk maar geen beeld en het zelfde scherm. Wa doe ik mis? homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Tonskidutch Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 wat voor lijst heb je er in gezet? heb je ook het juiste formaat gekozen in dreamboxedit? zelf zou ik het gewoon nog eens over doen het flashen. ciao Second Life Mungo Parker
Homer Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Nu toch beeld, ontvanger heeft zeker 10 a 15 min zo blijven staan "loading defaults. Ook heb ik even de tnt kaart willen testen, maar geen beeld. Nadat ik de tnt kaart er terug uit heb genomen had ik geen beeld meer op de tvv kaart en moest ik de ontvanger opnieuw starten. Hoe krijg ik de tnt werkende? 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Tonskidutch Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 dat is een vraag op zich (betreffende tnt) dat anderen ook aan het uitzoeken zijn. zoals hier ivm prio zelf heb ik niet zo'n kaart, maar weet enkel dat je in de configuratie van oscam een code moet intikken. ciao Second Life Mungo Parker
Homer Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Bedankt voor de reactie, heb de vraag gesteld in de room dat je mij gegeven hebt. Zal weer een moeilijke bevalling zijn vermoed ik om de code te moeten ingeven. homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Homer Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 De reden waarom de tntkaart werkte in cccam was omdat de AES sleutel gekend was, nu hebben tntsat er een 2de AES sleutel aan gezet en daarom werkt de kaart nog enkel in de originele ontvanger. Dus het wordt zeker zoekwerk voor de profs. Blijkt dat de Sd kanalen het zouden moeten doen, maar bij mij gebeurd er niets. homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Tonskidutch Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Citaat: Blijkt dat de Sd kanalen het zouden moeten doen, maar bij mij gebeurd er niets. a) zo misschien kunnen, heb ik echter nergens kunnen naslaan hoe is de oscam configuratie (exlcusief keys of seyante details) ciao Second Life Mungo Parker
Homer Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Hey, Ja daar vraag je mij iets, als leek hierin! Ik vermoed dat ik enkel de AES sleutel zou moeten vinden om de sd kanalen open te krijgen, maar waar deze moet gezet worden is voor mij een vraag! homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Tonskidutch Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 je kunt wegens het compleet andere topic nu, beter door op het volgende KLIK ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen