vGnp Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Gisteren viel me op dat het display op m'n 8000 "in de war" is. Na een reboot is alles weer goed. Wat kan dit zijn? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Neptunus Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Geen idee, maar er zijn wel meer meldingen over geweest, onder andere door mij. Na een update was alles weer goed dus is er verder geen aandacht meer aan besteed. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gerard 76 Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Origineel bericht van: Neptunus Na een update was alles weer goed dus is er verder geen aandacht meer aan besteed. Het valt op dat dit zich alleen voordoet wanneer je de teletext hebt gebruikt. ga je dan weer TV kijken dan doet de display raar. Misschien doet 't ertoe of je zelf de skin_display.xml hebt aangepast, dat heb ik dus wel gedaan. Gisteravond deed hier de display nog raar, ik heb m'n box zaterdfagmiddag voor 't laatst een update gegeven.
vGnp Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Geplaatst: 30 mei 2010 skin_display.xml heb ik niets aan veranderd. Ook heb ik gisteravond, nadat het mij opviel (inderdaad bij teletekst) de box een update gegeven. Het is ook niet zo maar reproduceerbaar, er is mij tenminste nog geen volgorde opgevallen waarmee het verschijnsel optreedt. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Neptunus Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Ik had er gisteren ook ineens weer last van, ook na een update. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
mobieltje Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Zet er de originele image van Dream op en kijk dan wat het display doet. Grts.
Neptunus Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Nou, dat ga ik voor dit kleine probleempje niet doen hoor! Een restart loste de boel weer op. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
mobieltje Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Origineel bericht van: Neptunus Nou, dat ga ik voor dit kleine probleempje niet doen hoor! Een restart loste de boel weer op. Humm, dat moet je vooral niet doen dan, maar als je goed gekeken had reageerde ik op het bericht van [Re: vGnp] Dus.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen