Ga naar inhoud


Welke espresso machine hebben jullie staan


mapi

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Beobuddy
Origineel bericht van: druid
espresso zetten, douchen en espresso drinken smile


Drupt 'ie zo langzaam? :D


douchen *en* espresso drinken smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Terror
Origineel bericht van: Neptunus

En dan te weten dat Nespresso eigenlijk nog maar de onderkant van de markt is.


Hoe bedoel je dat Neptunus?


Vergeleken met die superdeluxe espresso apparaten die sommigen hebben is de Nespresso een goedkoop apparaat.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus


Vergeleken met die superdeluxe espresso apparaten die sommigen hebben is de Nespresso een goedkoop apparaat.


Ah oke,

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

 

 

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Siemens Nespresso topmodel kost 1000 euro, voor dat krijg ik ook een (goed) espresso apparaat voor.

Nespresso pakt het slim aan om nespresso op de markt te zetten voor 49,- na 50,- retour aktie.

nespresso cube modellen rond de 350 a 400 euro.

 

espresso apparaat waar je bonen mee kan malen begint van 300,- tot in de duizenden.

vraag eens naar de prijs van een onderhoudsbeurt voor Jura.

Dan moet je wel een koffieliefhebber zijn van de bovenste plank,Dure kop koffie.

 

Nespresso en espresso zijn NIET met elkaar te vergelijken.

Bij defekt Nespresso apparaat krijg je een leenapparaat,zelfs bij het goedkoopste model. Dat krijg je niet bij de goedkope modellen van espresso

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet bang bent om te sleutelen en even een paar euro investeerd in speciale bitjes dan kun je heel veel onderhoud gewoon zelf doen.

Laat je Jura groot onderhoud uitvoeren dan wordt er gewoon vervangen, maar je kunt alles ook weer even blinkend schoon poetsen en dan blijft hij gewoon werken.

Bij mij staat de teller inmiddels op 11 duizend 34 kopjes en naast een pompje van 14 euro die ik zelf heb vervangen verder nog geen monteur nodig gehad.

Het was dan wel een duur apparaat van 1700 euro maar reken je het terug dan kost een kopje koffie 15 cent + de koffie en stroom en denk dat dat zo gek nog niet is voor een lekkere kop koffie.

 

Origineel bericht van: dreamlover8000

Nespresso en espresso zijn NIET met elkaar te vergelijken.

Bij defekt Nespresso apparaat krijg je een leenapparaat,zelfs bij het goedkoopste model. Dat krijg je niet bij de goedkope modellen van espresso

 

Daar heb je wel gelijk in, als hij het dan een keer niet doet en je hebt dat ding uit elkaar geschroefd (gaat wel steeds sneller) en je haalt dan je senseo weer voor de dag dan is het wel even wennen. crazy

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tussen de verschillende pads van verschillende merken zit ook heel veel verschil hoor.

Er zijn best pads te vinden waar een gemiddelde automaat zeker niet tegenaan kan en wat zelfs sommige espressomachines ook nooit kunnen halen.

Nadeel is wel dat dan de prijs van een kop koffie snel richting de 30 cent gaat, maar een kilo hele bonen gaat ook snel richting de 15 tot 20 euro.

Alternatief is dan zelf de pads te vullen met goede koffie maar of dat handig is crazy

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Willen jullie Senseo hier niet meer noemen!

Dat is dus echt niet te drinken!



Waar ik mij altijd over verbaasd heb is, waarom ze (DE) nooit een pad hebben verkocht die hetzelfde smaakt als gewoon gezette koffie met hun snelfiltermaling op de ouderwetse koffiezetwijze met filters ed.

De pads van DE hebben mij nooit kunnen bekoren v.w.b. de smaak.
En ook ik vind de senseo machines zeker niet tot de categorie espresso horen. Volgens mij was de gedachte alleen maar een machine te verkopen die snel koffie zet.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toentertijd heel wat verschillende merken pads uitgeprobeerd maar ik heb niets kunnen vinden.

 

En dan nog iets: je moet eens een keer het hete (overigens onvoldoende heet) water laten lopen, dan komt er nog vreselijk veel rotzooi mee van de vorige dag. Dat is dus echt goor.

 

Ik laat altijd eerst het apparaat een keer doorlopen als ik bij mijn ouders ben en ik stop halverwege het zetten het proces zodat het niet zo waterig wordt, maar zelfs dan is het eigenlijk niet te drinken.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koffie bij SB is gewoon veel te duur!

Hier in Nederland zal ik er echt nooit iets kopen, maar als ik in Indonesië, Hong Kong of China ben, dan drink ik er regelmatig iets, omdat de prijs daar voor ons veel lager is.

Ook de frappucino is er heerlijk.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Kofi Luwak uit Indonesie is mijn favoriet. blush

Heb hier een Philips Nogwat staan, ja die bekende rommel. Die moet weg want die staat al een half jaar in de schuur te roesten.

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze hebben wij staan.

 

renzie

post-1155-1318261020,8776_thumb.jpg

post-1155-1318261020,8882_thumb.jpg

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...