Puno Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Hoi; Sinds kort heb ik een nieuwe laptop met windows 7 64 bit. Ik krijg hiermee geen toegang tot de webbrowser van de dreambox. Pingen gaat wel goed maar met dcc kan ik ook niet FTPen. iemand een idee? Groet Marcel
Sigma Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 probeer ééns filezilla Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
robbedoeske Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Origineel bericht van: Puno Hoi; Sinds kort heb ik een nieuwe laptop met windows 7 64 bit. Ik krijg hiermee geen toegang tot de webbrowser van de dreambox. Pingen gaat wel goed maar met dcc kan ik ook niet FTPen. iemand een idee? Groet Marcel Ip adressen wel allemaal in dezelfde range? Ik had datzelfde probleem met een virtualbox.
Puno Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Geplaatst: 30 mei 2010 Met Filezilla krijg ik wel toegang tot een aantal mappen maar de bij de map "etc" krijg ik een timeout. Kan dit iets met rechten te maken hebben? op een XP computer werkt alles naar behoren. En de ip adressen zitten in dezelfde range. In ieder geval bedankt voor het meedenken. Marcel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen