Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Twee weken geleden, on line, HD-pakket aangevraagd bij Canaldigital, wegens aanschaf Dm500. Twee dagen via email bevestiging gekregen van de levering van het signaal op mijn smartkaart met nummer etc. Het nummer was van mijn seca2 kaart.

Op deze kaart zijn echter geen HD kanalen op de Astra 23.5 te krijgen. Ook niet heractivatie. Na wat leeswerk begrijp ik dat je hiervoor een seca3 kaart nodig hebt en dat je die toegestuurd kijgt. Echter niets ontvangen. Ben ik te ongeduldig of klopt er iets niet?

Geplaatst:

als je een hd pakket hebt aan gevaagd op je eigen kaart zal dit niet werken

je zult even moeten bellen met cd voor de nieuwe kaart

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Hoewel je zou verwachten dat CD aan het nummer van je smartcard zou kunnen herkennen dat je Seca 2 hebt, en daarmee dus geen HD kanalen kan ontvangen, wordt je abonnement gewoon (op papier)geaktiveerd. Je moet zelf bellen om een smartcard wissel te vragen. Als je ook het basis pakket hebt, krijg je de kaart gratis.

DM8000 - Open Pli

Visiosat BiSat - 19.2E, 28.2E, 23.5E

Geplaatst:

of ze houden zich dom bij cd of ze zijn dom ,ze kunnen inderdaad zien aan het nummer wat van type smartcard je hebt

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.