ROMA Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Beste allemaal, Ik heb net een nieuwe dm 800hd gekocht. Hier staat gemini firmware op. Ik wil mijn rotor weer instellen maar het lijkt als of hij geen gewijzigde posities onthoudt. Als ik hem handmatige naar de juiste satelliet draai en dan op sla onder positie 1 dan draait hij net zo hard weer weg. Iemand bekend met die probleem
Sigma Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Wat voor rotor heb je ? heb hier van de week ook dit probleem gehad met mijn SG2100 heb hem toen op de nul positie gezet en toen gereset dan op de Dream deze als positie 1 opgeslagen daarna werte het weer als van ouds Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
ROMA Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Geplaatst: 30 mei 2010 Bedankt voor jullie sneller reactie. Ik ben er al achter. Als je de USALS uitzet kun je per satelliet de positie aangeven en dan lukt het wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen