Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de laatste tijd regelmatig (ééns in de één a twee dagen) dat de box crasht, tenminste de tandwielen komen in beeld en de box reageert nergens meer op. Ik ben al van skin gewisselt (Vali-XD, Merlin Magic etc). Heb al regelmatig opnieuw een image erop gezet. OpenPLI, Newnigma2 en ze doen het allemaal.

De box is een 7025+ van anderhalf jaar oud, dus met nieuwe voeding. Er zit een 2,5inch laptop harddisk in en één DVB-S en één DVB-C tuner.

Trouwens inloggen via putty en killall enigma2 werkt ook om de box weer tot leven te brengen..

Wat o wat kan dit zijn, het begint irritant te worden....

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Geplaatst:

Welk plugins gebruik je?

Dolf.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Geplaatst:

Geen de standaard die erin zit.

Ik installeer zelf nooit iets extra.

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Geplaatst:

Ik zit toch aan de voeding te denken.....

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Geplaatst:

Ik ook maar ik bedenk me net dat ik altijd permanent-timeshift installeer. Die heb ik nu verwijderd, kijken wat er nu gebeurt.

Effe voorbeeld van vandaag:

Box staat op stand-by, ik zet'm aan, klik op bouquet, druk éénmaal op rechts zodat hij van "1) NED1",naar "10) Veronica" springt. Tandwielen in beeld en dat was't....

Geplaatst:

Kijk uit met die timeshift plugins.

Zelf heb ik er ook een paar geprobeerd

en bij beiden problemen...

Voor zover ik weet is er nog geen 100%

goed werkende plugin zonder meekomende problemen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Gerard 76 je had gelijk. Ik heb de permanent timeshift plugin verwijderd en ik heb al zeker vanaf de dag dat je gepost hebt GEEN vastloper meer gehad. Ik ben ook vergeten hoe de tandwielen eruit zagen. ;-)

Lag dus toch aan permanent timeshift, ik installeerde dit automatisch waardoor ik vergat dat ik dit gebruikte...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen