Schats Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Hallo, Ik heb een 2e kaart, een family card, en om deze up to date te houden stop ik deze in 1 van mijn 3 boxen. Nu merk ik dat het kiezen van softcam of kaart anders gaat als voorheen, voorheen was dit als volgt: Als er een smartcard in de box zit haalt hij de codering hiervan op, zoniet dan van de cccam lan server. Nu kiest de box al automatisch voor de cccam server alvorens naar de kaart te kijken. Gaat de update dan nog steeds wel goed en kan ik dat handmatig zelf nog wijzigen? Ik hoor graag van jullie. VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |
Tonskidutch Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 neen hoor hier niet ik laat alle drie de kaarten zitten in de receivers en heb ondanks dat updates en zie in de skin dat ie van sci leest de kaart met volledig abo wordt enkel aangesproken door de lan-clients als de 2e en 3e kaart de zender niet kunnen openen het ligt wellicht aan de c-regels en filters heb je der een van een lan-client (van een van die 3 boxen)? ciao Second Life Mungo Parker
Schats Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Geplaatst: 31 mei 2010 nou ik had het in het verleden wel altijd, pas sinds de laatste update van open pli kijkt hij eerst naar de server, dan pas naar de kaart. Ik zie in de skin dat hij op de server kijkt. Ik heb ook niets aan de c regel gewijzigd. VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |
Schats Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Geplaatst: 2 juni 2010 Heren, Hij werkt nog steeds niet als zou moeten maar het zal wel een bug zijn of iets..... Wat ik niet kan thuisbrengen is dat het ECM, die de tijd aangeeft dat hij bij de server de code opvraagt (nans) aangeeft, wat houdt dit in, dit heb ik nog nergens gezien? Hoor graag van jullie. VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |
ppaap Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Hier ook het zelfde zou graag de ECM tijd willen zien , heeft iemand hier een oplossing voor gr ppaap
Tonskidutch Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 dezelfde vraag is het wellicht niet anders begrijp ik beiden niet ik zie tijdens zappen 0.3940s in mijn skin (doordat het CCcaminfo plugin versie 3.x in de VU+ staat) de duur daarvan wisselt per geval en per zender-zap. en in thuisnetwerk zie je natuurlijk ook waar het beeld vandaan komt local sci0 of sci1 of intern Ipnummer andere receiver zover duidelijk hoop ik waarom er nu een voorkeur bestaat voor een of de ander (zoals schats beschrijft) is minder transparant maar de release.txt van CCcam 2.1.4 gaf daar wel wat uitleg over, alsook in de CCcam.cfg staat een uitleg inzake de werking van de filters velen schrijven een c-regel zonder daarin op te nemen dat GEEN emulator gebruikt moet worden van de server... ciao Second Life Mungo Parker
Schats Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Geplaatst: 2 juni 2010 Tonskudutch, Het zijn idd wel 2 vragen maar hebben beide betrekking op de CCcam. Ik heb dit laatst voor het eerst gezien dat er (nans) ipv de tijd (0,345) staat en ik wil gewoon weten wat deze nans aanduiding inhoud, ik heb gezocht online maar kon niet echt een passend antwoord hiervoor vinden. Hoor graag van je. VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |
Tonskidutch Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 misschien??? is het een uitleesfoutje van of in de skin als je aangeeft welke skin je gebruikt zou ik het misschien kunnen repliceren. ciao Second Life Mungo Parker
Schats Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Geplaatst: 2 juni 2010 Alubrushed of zoiets.... ps, ik heb het bij 1 box de andere Vu geeft wel de goede EMC en niet de nans aanduiding, strange..... VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |
ppaap Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Normaal stond dat er in op de macic skin de ECM time ,dat stond bij de CCcam info ook en nu ook niet meer ppaap
Tonskidutch Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 jullie gebruiken andere images en update / upgrade methoden die ik niet kan repliceren (ja kan wel, maar wil er niet aan beginnen met die nightly builds) feitelijk zouden jullie de test moeten uitvoeren met een ander image of flash methode om vast te kunnen stellen, OF het een probleem is in dat specifiek image of de update methodiek dan kun je de bugs aan de image-bakker melden of jullie image collega's met VU+ kunnen voort met tips en hints inzake oplossingen. wellicht komen er ook nog tips en hints van anderen. ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen