Ga naar inhoud


Eerst lan cccam dan smartcard


Schats

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een 2e kaart, een family card, en om deze up to date te houden stop ik deze in 1 van mijn 3 boxen.

 

Nu merk ik dat het kiezen van softcam of kaart anders gaat als voorheen, voorheen was dit als volgt:

 

Als er een smartcard in de box zit haalt hij de codering hiervan op, zoniet dan van de cccam lan server.

 

Nu kiest de box al automatisch voor de cccam server alvorens naar de kaart te kijken.

 

Gaat de update dan nog steeds wel goed en kan ik dat handmatig zelf nog wijzigen?

 

Ik hoor graag van jullie.

 

VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |

Link naar reactie
Delen op andere sites


neen hoor

hier niet

ik laat alle drie de kaarten zitten in de receivers

en heb ondanks dat updates en zie in de skin dat ie van sci leest

 

de kaart met volledig abo wordt enkel aangesproken door de lan-clients als de 2e en 3e kaart de zender niet kunnen openen

 

het ligt wellicht aan de c-regels en filters

heb je der een van een lan-client (van een van die 3 boxen)?

 

ciao

 

 

Comme au Cinema

Alain Delon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik had het in het verleden wel altijd, pas sinds de laatste update van open pli kijkt hij eerst naar de server, dan pas naar de kaart.

 

Ik zie in de skin dat hij op de server kijkt.

 

Ik heb ook niets aan de c regel gewijzigd.

VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,

 

Hij werkt nog steeds niet als zou moeten maar het zal wel een bug zijn of iets.....

 

Wat ik niet kan thuisbrengen is dat het ECM, die de tijd aangeeft dat hij bij de server de code opvraagt (nans) aangeeft, wat houdt dit in, dit heb ik nog nergens gezien?

 

Hoor graag van jullie.

VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |

Link naar reactie
Delen op andere sites

dezelfde vraag is het wellicht niet

anders begrijp ik beiden niet

 

ik zie tijdens zappen 0.3940s in mijn skin (doordat het CCcaminfo plugin versie 3.x in de VU+ staat)

de duur daarvan wisselt per geval en per zender-zap.

 

en in thuisnetwerk zie je natuurlijk ook waar het beeld vandaan komt

local sci0 of sci1

of intern Ipnummer andere receiver

 

zover duidelijk hoop ik

 

waarom er nu een voorkeur bestaat voor een of de ander (zoals schats beschrijft) is minder transparant maar de release.txt van CCcam 2.1.4 gaf daar wel wat uitleg over, alsook in de CCcam.cfg staat een uitleg inzake de werking van de filters

 

velen schrijven een c-regel zonder daarin op te nemen dat GEEN emulator gebruikt moet worden van de server...

 

ciao

 

Comme au Cinema

Alain Delon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskudutch,

 

Het zijn idd wel 2 vragen maar hebben beide betrekking op de CCcam.

 

Ik heb dit laatst voor het eerst gezien dat er (nans) ipv de tijd (0,345) staat en ik wil gewoon weten wat deze nans aanduiding inhoud, ik heb gezocht online maar kon niet echt een passend antwoord hiervoor vinden.

 

Hoor graag van je.

VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alubrushed of zoiets....

 

ps, ik heb het bij 1 box de andere Vu geeft wel de goede EMC en niet de nans aanduiding, strange.....

VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |

Link naar reactie
Delen op andere sites

jullie gebruiken andere images en update / upgrade methoden die ik niet kan repliceren

(ja kan wel, maar wil er niet aan beginnen met die nightly builds)

 

feitelijk zouden jullie de test moeten uitvoeren met een ander image of flash methode om vast te kunnen stellen, OF het een probleem is in dat specifiek image of de update methodiek

 

dan kun je de bugs aan de image-bakker melden

of jullie image collega's met VU+ kunnen voort met tips en hints inzake oplossingen.

 

wellicht komen er ook nog tips en hints van anderen.

ciao

Comme au Cinema

Alain Delon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...