Ga naar inhoud


[Pioneer] Pioneer DBR-S400NL met Multytenne


Pameijer

Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel de Pioneer DBR-S400NL sat-receiver, een oudje. Hij heeft wel DiSEqC ondersteuning volgens de specs. Jarenlang heb ik geen satelliet-TV gekeken en had ook niets aangesloten, maar onlangs ben ik verhuisd en heb ik weer "vrij zicht" op de satellietjes in de lucht.

 

Ik ben van plan om de Technisat Multytenne te kopen om 4 posities te kunnen ontvangen. Kan iemand mij vertellen of de Pioneer hier ondersteuning voor biedt? Ik dacht ooit gelezen te hebben dat hij maar maximaal 2 posities kan ontvangen, maar kan daar nu niets meer over vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee dat gaat niet lukken ,dat kan niet met deze ontvanger

met alleen een duo lnb is het geen probleem

voor twee satellieten dus

 

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze ontvangers zijn alleen te gebruiken voor canaldigitaal in het begin 1 satelliet en latere 2

hij is software matig zo in gedeeld dat hij alleen maar geschikt voor deze satellieten

 

en de DiSEqC instellingen zitten op de meeste ontvangers die heb je nodig om van lnb te wisselen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

viel mee, maar je moet wel handig zijn. Ik had de 5 draadjes naar de bovenkant gebracht met een steekstripje eraan.Wel de draadjes nummeren of met verschillende kleuren. Toen kon ik alles weer vastschroeven en met jtag en pionero de nieuwe software erin zetten. Ergens terug op het forum staat de file, die ook voor seca3 is. Leuk voor de regenachtige zaterdagmiddag

Hier staat hoe het moet: http://sat.riga.lv/pioneer_reverse/pioneer17xx/pioneer1730.htm MVGR,

Willem53

P.s. hier staan geen verboden dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info, toch maar 'ns gaan proberen. Tot die tijd, kan ik met de Pioneer en de Multytenne wel gewoon de 2 astrasats ontvangen?

 

Origineel bericht van: willem53

Hier staat hoe het moet: http://sat.riga.lv/pioneer_reverse/pioneer17xx/pioneer1730.htm MVGR,

Willem53

P.s. hier staan geen verboden dingen.

 

De link is dood, dus idd geen verboden dingen :D. Heb je de goede link nog ergens toevallig? Tenx in advance!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Willem, goed dat je dit voor je medemens doet. Ik ga eerst ff mijn Frans opkrikken. Het is me nog niet geheel duidelijk hoe het in z'n werk gaat, maar ik ga eerst zelf de boel uitzoeken.

 

Het klopt wel dat ik met de nieuwe firmware alle 4 de sats via Multytenne kan ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...