Gast Utrecht1970 Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 ik woon in het buitenland en wil een HD ontvanger kopen, aangezien ik met CD ben zit ik dan 'vast' aan een CD ontvanger of kan ik ook naar andere ontvangers kijken? Ik hoor graag jullie advies
satencom Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 je kunt gerust een andere ontvanger kopen ,als hier even meld welke ontvanger je gaat kopen komt het altijd goed Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Utrecht1970 Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 ok, weten jullie een mooie hd ontvanger voor niet al teveel geld? Thanx.
Gast aart44 Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Ja wat zijn je wensen en wil je graag hobbyen of moet het iets zijn waar je weinig aan hoeft te doen. En welk buitenland wil je iets kopen bijvoorbeeld Duitsland heeft een enorm aantal ontvangers, van Spanje of Portugal weet ik niet wat je daar precies kunt kopen.
Gast Utrecht1970 Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 woon in engeland, op dit moment heb ik een Philips DSR 2210, erg simpel maar het werkt voor mij. Aangezien ik een HD tv hebt gekocht wil ik ook HD kijken en moet ik een ontvanger hebben die met CD smartcards werkt...
clemens2 Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 dan zou ik gaan voor de hd ontvanger van philips kosten hier rond de 170 euro. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Gast Utrecht1970 Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 is dit wat? http://***geen-reclame***.co.uk/TECHNOMATE-TM-6800...=item5ad7463fc0
columbo Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Je kunt beter een NIET goedgekeurde nemen,veeel beter beeld en geluid,die zgn goed kuering zegt helemaal niets en steld ook niets voor en je hebt alleen maar beperkingen ,zoals geen eigen zender lijst,en garanties geven ze niet,resultaten uit het verleden bieden géén garantie voor de toekomst.en je kunt ook nog eens andere smartcart dan die van CD gebruiken.Philips made in China.De zender Dr.disch(Astra 1) geeft 24uur allerlij info over ontvangers en alles wat er bij hoort.Je kunt ze beter in Duistland bestellen recievers zijn daar veel goedkoper.In UK is alles erg duur,zeker met de resente koers val van de Euro.Al van af €100,-een HD reciever.O en Niet alles Waar HD bij staat(zenders)is HD.Met een goede SD heb je bijna net zo goed beeld,maar dat licht aan de bitrates van de provider,wel,zijn er zenders verpaatst en zijn dan uisluitend met HD recievers te ontvangen in MPEG4 maar dit hoeft lang niet altijd HD te zijn.SD = MPEG2.
satencom Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 dit is ook een mooie ontvanger De Azbox Elite HD zal zorgen voor een revolutie in de HD wereld door het haarscherpe Full HD beeld, schitterend € 300,00 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast woutervg Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Dit is onzin. Er zijn zat goedgekeurde ontvangers die deze beperking niet hebben. (de ontvangers van Inverto bijvoorbeeld) Ik weet uit ervaring dat het beeld van de Inverto Scena 5 perfect is en je zelf je eigen lijsten samen kan stellen. Origineel bericht van: columbo Je kunt beter een NIET goedgekeurde nemen,veeel beter beeld en geluid,die zgn goed kuering zegt helemaal niets en steld ook niets voor en je hebt alleen maar beperkingen ,zoals geen eigen zender lijst,en garanties geven ze niet,resultaten uit het verleden bieden géén garantie voor de toekomst.en je kunt ook nog eens andere smartcart dan die van CD gebruiken.Philips made in China.De zender Dr.disch(Astra 1) geeft 24uur allerlij info over ontvangers en alles wat er bij hoort.Je kunt ze beter in Duistland bestellen recievers zijn daar veel goedkoper.In UK is alles erg duur,zeker met de resente koers val van de Euro.Al van af €100,-een HD reciever.O en Niet alles Waar HD bij staat(zenders)is HD.Met een goede SD heb je bijna net zo goed beeld,maar dat licht aan de bitrates van de provider,wel,zijn er zenders verpaatst en zijn dan uisluitend met HD recievers te ontvangen in MPEG4 maar dit hoeft lang niet altijd HD te zijn.SD = MPEG2.
sevensheaven Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Origineel bericht van: satencom dit is ook een mooie ontvanger De Azbox Elite HD zal zorgen voor een revolutie in de HD wereld door het haarscherpe Full HD beeld, schitterend € 300,00 weet niet hoe jij aan die prijs komt,ik betaalde er hier een mnd geleden 239 euro voor. verder heb je wel gelijk,schitterend beeld,prima geluid en zeer gebruiksvriendelijk grt stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
satencom Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Origineel bericht van: sevensheaven Origineel bericht van: satencom dit is ook een mooie ontvanger De Azbox Elite HD zal zorgen voor een revolutie in de HD wereld door het haarscherpe Full HD beeld, schitterend € 300,00 weet niet hoe jij aan die prijs komt,ik betaalde er hier een mnd geleden 239 euro voor. verder heb je wel gelijk,schitterend beeld,prima geluid en zeer gebruiksvriendelijk grt stef dat is weer een mee valer stef ik heb het gezien, het was een bekende internetsite maar ja verschil is er altijt in de prijs Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
sevensheaven Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 was gelukkig gewoon een winkel,waar ik hem gekocht heb.Maar ik kan hem aanbevelen.Wat ik hoor over de DM500HD,ben ik blij dat ik deze gekocht heb. grt stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Gast Utrecht1970 Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 duitsland is niet zo handig voor mij en niet praktisch... als ik hem in nederland beter kan kopen doe ik dat ook wel...ik zie een paar merken voorbij vliegen, is er niet ergens een lijst met ontvangers (HD) die deze opties hebben? Het moet niet al te ingewikkeld zijn...zal een HD ontvanger dan wel beter beeld geven dan mijn huidige ontvanger de Philips DSR 7141???
sevensheaven Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 winkel in r'dam. je kan er ook bestellen.Maar ook ophalen Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen