Gast Utrecht1970 Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 wat is de dreambox800hd? is dat een optie? op amazon.co.uk zijn er verschillende te koop...ik moet wel zeker weten dat het het waard is om een nieuwe te kopen !
Gast Utrecht1970 Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 http://www.#############################/dreambox/dreambox-dm500s.htm ik vraag me af of dit een hd versie is ??...maar 41 pond voor deze box is helemaal niets ! 800hd is 192 pond...valt reuze mee toch?
Aad7506 Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Heb je met de azbox elite, geen problemen met canal digitaal ? In de zin van dat je elke keer moet bellen om te heractiveren?
abrahamsat Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 COLUMBO,DAT EEN NIET GOEDGEKEURDE HD TUNER EEN BETER BEELD EN GELUID GEEFT DAN EEN GOEDGEKEURDE IS GROTE ONZIN. EN DAT EEN SD KANAAL HAAST NET ZO GOED IS ALS HD KANAAL IS NOG GROTERE ONZIN,EEN 720P ARD OF ZDF WAARVAN MEN ZEGT DAT HET MINDER IS DAN 1080I,VERSLAAT ELK SD KANAAL HOE GOED DIE OOK MAG ZIJN ,MISCHIEN EEN ANDERE BRIL?
GeniusX Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Even een groter lettertype kiezen, krijgen wij geen pijn aan de ogen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen