Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil een DM500 (enigma1 dus) plaatsen in een vakantiehuisje. Ik heb er momenteel een Philips 7072 staan maar deze is te beperkt en geeft problemen. Bovendien heb ik er 4 koppen op en die wil ik kunnen gebruiken.

Wat ik echter wil voorkomen is dat de gebruikers teveel rechten hebben. Ik zet er de default Canal+ fast scan lijst in en verder niet.

Om de mogelijkheden te beperken wil ik de "menu" toets" uitschakelen.

Vraag: Wat moet ik veranderen aan het image zodat effectief een druk op de menu toets geen reactie meer geeft.

Vraag: Zijn er nog meer mogelijkheden om dit te doen en zijn er mensen die ervaring hebben met bovenstaande en hoe is dat dan opgelost.

Groeten,

GVW

Geplaatst:

Hoi,

In het menu kan je kiesen voor parental lock of menu lock als je die 2e neemt dan is je "belangrijke menu"gedeelte onbereikbaar. Zo doe ik het ook...

Bareus

Geplaatst:

Parentel lock kende ik wel alleen menu lock komt me onbekend voor. Is dit zowel in Gemini als Pli bijvoorbeeld aanwezig ?

Groeten,

GVW

Geplaatst:

Misschien is het een idee om in de keymap de menu toets te verwijderen/disablen zodat deze op de afstandsbediening niet meer functioneerd?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen