Ga naar inhoud


ziggo kaartje met ontvanger gekregen hoe nu verder?


san

Aanbevolen berichten

ik heb een ziggo kaartje samen met een ontvanger gekregen

misschien dat hier iemand me uit kan leggen hoe nu verder het gaat mijn om het volgende.

Het kaartje is al geregistreerd heb ik er dan nog wat aan.

Kan ik gewoon het standaard pakket zien met een geregistreerd kaartje of gaat dat zo niet werken.

Het probleem is namelijk ik kan op deze postcode waar dus wel ziggo op de kabel is te ontvangen en ook volgens de postcode digitaal is te ontvangen zelf geen kaart registreren ik zit namelijk op een vacantiepark waar de kabel door de beheerder van het park is aangelegd en in beheer is deze is dus volgens het adres de bewoner en niet ik (al woon je/ik er wel dus hi).

Nu vraag ik mij af als ik een ziggo kaartje hebt wat ooit al eens is geregistreerd door iemand ontvang ik dan het standaard digitale pakket van ziggo , zo ja maak het dan nog uit waar dit kaartje is geregistreerd in nederland is zo kaartje regio gebonden of werkt die eenmaal geregistreerd landelijk zo lang je maar wel op het zigo kabel netwerk zit.

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ehhhh, waarom probeer je het niet gewoon even?

 

Dat kaartje blijft werken zolang er voor betaald wordt lijkt me.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en zonder kaart kan je minimaal Nederland 1 ontvangen. Dus idd, de boel aansluiten en zien wat er gebeurt. De postcode van die gebruikt is bij de registratie is geen probleem zolang de kaart maar in het zelfde netwerk gebied van Ziggo is geregistreerd (dus "oud" Casema, "oud" multikabel, "oud" @home zuid of "oud" @home noord/oost)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...