Ga naar inhoud


Zie steeds meer tekoop Dreambox DM 800 voor UPC/ZIGGO en dan?


san

Aanbevolen berichten

Op veilingsites zie ik steeds meer deze ontvanger tekoop

Nieuw Dreambox DM 800 HD C en S voor ZIGGO,UPC Kabel Full HD

Kan iemand me uitleggen hoe dat werkt ??

In rotterdam hebben wij eigen ontvangers van UPC dan kan ik toch niet zo maar dat kaartje in die Dreambox DM 800 prakken dat werkt toch niet hoe zit dat ??

Bij ziggo kan ik dat begrijpen daar zal die Dreambox DM 800 heus wel met het ziggo kaartje werken maar met UPC kaartje toch niet ?

Ik heb die gozer al gemailt maar die wil er niets over zeggen kreeg als antwoord "voor jou een vraag voor mij een weet"

 

 

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ontvanger opsturen naar polen of laten uitlezen in NL kan tegenwoordig ook als je op mp kijkt.

 

UPC kaartje in de dreambox. De boxkey en rsa key in sbox of gbox of oscam zetten en koppelen naar CCcam.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx


UPC kaartje in de dreambox. De boxkey en rsa key in sbox of gbox of oscam zetten en koppelen naar CCcam.


En vooral genieten zo lang het nog kan, ook upc kan er een slotje op zetten net als een moderator.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...