Ga naar inhoud


[Premium HD] zap snelheid verhogen


Gast Staatsbosbeheer

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

alle sterretjes weg gehaald,atributen op 755 gezet(wist niet of het nodig was,maar deed ik het niet,kwamen de # weer terug)gereboot,en ik geloof wel dat het werkt..ff vanavond afwachten,zal morgen definitief uitsluitsel geven.

 

mvg

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Staatsbosbeheer

Ik kom er als groentje nog niet helemaal uit. Kan iemand zijn/haar werkende multicas prio ff als voorbeeld via PM sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zapt ie inmiddels net zo snel als een gemiddelde Dreambox?

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij zapt beduidend sneller,maar een dreamdoos is het zeker nog niet,maar er zitten wel meer leuke futures in,dan een dm,zoals iptv en youtube player...zo heeft elk doosje zijn voor en nadelen.

ben heel tevreden met de azbox elite HD.

 

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij zapt absoluut niet zo snel als een dreambox, eigenlijk kunnen we wel stellen dat de azbox officieel de langzaamst-zappende linux ontvanger is van dit moment.

ook heeft hij geen enkele feature die een (bv dmm500hd) andere (linuxhd) ontvanger niet heeft. tuurlijk was dit toen de azbox net moest uitkomen(2007) nog heel nieuw allemaal maar realistisch gezien is de sigma chip nu in 2010 nog al een dinosorus, check maar eens de specs van de huidige broadcom-range dan weet je genoeg smile

 

d'r is niets echt mis met de azbox hoor, begrijp me niet verkeerd, echter is het wel belangrijk eerlijk te zijn tegen (potentieele) nieuwe gebruikers en dat ben je mijns inziens niet als je enkel maar de goede (echter zeer outdated) features blijft opnoemen.

 

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je goed leest,zeg ik ook niet dat hij net zo snel zapt als een dreambox..ik zeg het tegendeel.Enige wat ik zeg,is dat hij sneller zapt,en dat heeft betrekking op de aanpassing met de priofile en tov de box zonder deze aanpassing.

Je noemt nu ook de dm500HD en dit is wel de meest slechte vergelijking,als je het hebt over eerlijk zijn tov evt kopers..die box heeft heel veel problemen,die erger zijn dan het langzaam zappen.De azbox zapt tenminste..een heleboel dm500hd zijn na het uitzetten,of een stroomonderbreking dood,zoals je hier op het board kunt lezen..het is maar wat je erger vindt.

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Staatsbosbeheer

Ok, met wat help van sevenheaven nu terug van 3 naar 2 seconden. Nog wel erg traag voor eenn linux bak hoor. Ik mopperde vroeger op m'n 400s maar die was zeker een halve tot een hele seconde sneller tussen de kanalen.

 

Toch zou ik niet terug willen smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad zapt ie bij lange na niet zo snel als de 500s die ik in de slaapkamer heb staan, maar met de juiste prio-file, en een priorityscript dat bij de diverse activiteiten op de azbox de gekozen activiteit de hoogste prioriteit geeft is het wat mij betreft behoorlijk acceptabel.

 

Ik vind het nog steeds een leuke box. TV ontvangst, timeshift en opnames werken bij mij in de meeste gevallen goed (Kan me herinneren dat er wel eens een opname fout gegaan is, maar ik neem niet vaak iets op)

De mediaplayer speelt de bestanden die ik wil afspelen prima af.

 

En dan blijven er natuurlijk massas wensen voor verbetering over smile

Maargoed, het blijft goeie value for money.

DB800HD ~ AZBox HD Premium ~ Archsat 3/1 ~ Apple TV2 XBMC

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb net de software versie KGDTeam 0.9.4295 erop gezet,en dat is toch wel een heel stuk beter.

zappen gaat beter,irritante pijltje bij resolutie change is er niet meer.

 

ik zou zeggen probeer het uit en vertel wat je er van vindt.

 

grtjs stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...