rfj cleven Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Ik heb een vraag. In mijn netwerk hangt een externe harddisk. Deze is 300 Gb groot en fat32 geformateerd. Heeft iemand een idee hoe de dreambox in te stellen zodat deze kan worden gebruikt. Dit is mijn eerste keer op een forum. Ben benieuwd of het werkt MEt vriendelijke groet, Richard
Gerard 76 Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 eerst welkom op Sat4All Wat voor box heb je dan? Zoek onder instellingen -netwerk naar verbindingsbeheer. daar kun je het instellen. Of kijk hier eens klik gebruik de geavanceerde zoekfunctie anders eens, en zoek op mount.
Tonskidutch Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 [DM500HD] was wel duidelijk maar in 't netwerk hangt een externe harddisk dat is in zijn geheel onduidelijk is het een NAS is het een usb-disk aan je pc is het een usb disk aan je router is het een esata disk aan pc is het een esata disk aan dreambox is het een ingebouwde harddisk in je PC dus kompleet vraagstuk wat wie en waar wat heb je per netwerkbrowser getest. ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen