Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ergens gelezen dat de teletekst op SD zenders niet goed meer werkt met deze versie. Alleen jammer dat Rebox niet communiceert waarom ze een firmware versie weer intrekken.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Gast btl_rob
Geplaatst:

Zou wel fijn zijn idd als Rebox dat duidelijk zou communiceren.

Ik heb die versie 1.08.22 dus net van de week op mijn tuner gezet. Hoe slecht is deze versie nu? Moet ik terug naar de vorige versie??

Niet lekker, ik heb nog zoveel problemen met die tuner, daarom kijk ik toch wel paar keer week voor een nieuwe update, hopende dat de problemen opgelost zijn..

Het wordt alleen maar erger...

Geplaatst:

Wat de reden was is dat de teletekst niet goed zou werken, en dat er in de trickmode van opnames nog steeds problemen zitten, dat zijn de redenen.

Gewoon 1.08.01 laten zitten dus en afwachten, het komt volgens mij gerust wel goed, vergeleken met andere merken zijn dit voor mij kleine isues.

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Geplaatst:
Origineel bericht van: btl_rob
Ik heb die versie 1.08.22 dus net van de week op mijn tuner gezet. Hoe slecht is deze versie nu? Moet ik terug naar de vorige versie??

Niet lekker, ik heb nog zoveel problemen met die tuner, daarom kijk ik toch wel paar keer week voor een nieuwe update, hopende dat de problemen opgelost zijn..

Ik heb versie 1.08.22 er ca. 1 week op staan en heb er weinig of geen problemen mee. Dus als je er geen probleem mee hebt, laat je hem toch lekker staan?

Geplaatst:
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: btl_rob

Ik heb versie 1.08.22 er ca. 1 week op staan en heb er weinig of geen problemen mee. Dus als je er geen probleem mee hebt, laat je hem toch lekker staan?

Ik laat hem er ook op staan, ik heb wel aardig wat vastlopers gehad, maarja.. ik neem aan dat de nieuwe firmware niet lang op zich laat wachten...

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen