Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben op zoek naar een gsm met zeer groot scherm ( zoiets als een mini 97 van nokia, gratis gebruik van gps , fotocamera , voip , wifi , mp3 , radio universele lader. Ik denk dat die mini 97 alles heeft , behalve de voip... Wie heeft suggestie misschien een HTC ? Niet boven de 120 gram

Dank voor de reactie

Geel , Stad in de Kempen.

Geplaatst:

Voorbeeldje hoe VOIP te installeren.

edit:Nog een beter voorbeeld

Geplaatst:

Dank voor de antwoorden. Die voip kan dat met om het even welke provider ? Of is dat progje exclusief voor skype ?

Weet iemand dat dit een 3 G of een 3 G+ toestel is ?

Geplaatst:

TIP !!! Ga voor een android toestel. Heb zelf de HTC Desire, een prachttoestel, zeer snel, zéér fraai Amoled touchscreen en zéér veel gratis apllicatie's via de market. Binnenkort wordt alles nog sneller als eind juni Froyo beschikbaar komt (Android 2.2). Ik heb zelf een n97 in mijn handen gehad en even kunnen testen. Man wat is dat traag tov. de Desire, het touchscreen vindt ik ook niet lekker werken + je zit vast aan Symbian dat toch stillaan verouderd is.De OVI store biedt weinig programma’s en beperkt aantal widgets. Denk dat je spijt krijgt van deze aankoop.

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Geplaatst:

Bangkok by night,

zal zeker je tip in overweging nemen. Natuurlijk juni, zo stel je altijd maar uit en je koopt uiteindelijk niets , want tegen die tijd zal er weer iets nieuw uitkomen.

Dus voip kan ook met die Desire ?

groeten

Geplaatst:

Je kan deze smartphone nu al kopen met android 2.1, de Desire is voor het ogenblik al één van de snelste smartphones op de markt. De update wordt gratis OTA aangeboden vanaf 2-de deel van juni.

Voip werkt idd. ik gebruik FRING.

Mvg,

BbyN

Geplaatst:

Zou ook testen of als de navigatie actief is je kunt bellen. Vele Nokia's die stoppen het navigeren als je opneemt en de SIRF chip moet dan opnieuw de satellieten mounten. Kost dik een 4 minuten.

De nog oudere (6600 Symbians) verplichten je zelfs om opnieuw je bestemming in te geven.

Mijn ex-Mio had er geen last van. Zou niet weten hoe het met HTC zit.

Geplaatst:
Citaat:
Zou ook testen of als de navigatie actief is je kunt bellen. Vele Nokia's die stoppen het navigeren als je opneemt en de SIRF chip moet dan opnieuw de satellieten mounten. Kost dik een 4 minuten.

Bij de HTC Desire blijft de navigatie gewoon actief tijdens het bellen.

Mvg.
BbyN

Geplaatst:

Allen , van Fring heb ik onlangs toevallig nog iets gelezen, voordien was het mij onbekend.

Ben een totale leek , daarom de volgende vraag. Ik heb geen abonnement ( op dit ogenblik ) pay en go van het Belgische mobistar. Moet ik deze provider aanhouden en dan nog een provider zoeken voor voip ?Nog misschien een domme vraag , in nederland , belgië en frankrijk is een fastfood keten Macd waar je gratis kan inloggen op het internet , kan je op die manier dan ook gratis een gsm gesprek doen via je smartphone evenals internetten ?

Groeten

Geplaatst:

Kijk hier eens.

www.mobilevikings.be

15€ pm

Je kan je huidig nummer behouden

Slechts € 0,24 / min naar alle Belgische netwerken (uitgezonderd speciale nummers)

1 GB Gratis Mobiel Internet op je gsm

1000 gratis sms-jes, naar alle Belgische netwerken (uitgezonder speciale nummers)

Geen abonnement, vind je ergens betere voorwaarden? Dan vertrek je gewoon zonder extra kosten.

Je nieuwe sim-kaart is gratis wanneer je je huidige gsm-nummer overzet naar Mobile Vikings.

Voor het ogenblik het beste aanbod in België, ben zelf ook een zeer tevreden klant.

Mvg.

BbyN

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen