Edwin R Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 Voordat mijn computer het begaf had ik een heel handig programmatje waar ik op het scherm de signaal sterkte kon aflezen. Sinds dat de loodgieter tegen de schotel stootte heb ik een slecht signaal en ben ik op zoek naar het programmatje. Weet iemand welk programmatje ik bedoel en waar ik het kan vinden? Alvast bedankt!!
vGnp Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 Linkje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
lujo Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Dit programma werkt toch alleen in combinatie met een dreambox? Is er niet een programma (simpel tooltje) die op zichzelf (zonder dreambox) werkt?
Moderator ceesv Geplaatst: 3 juni 2010 Moderator Geplaatst: 3 juni 2010 Je bedoelt te zeggen een Satlook meter. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen