Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan me helpen, ik ben hier nl nog niet zo in thuis.

Ik ben van plan een nieuwe blu ray recorder, met harde schijf aan te schaffen. Nu lijkt het me, dat dit ook gecombineerd kan worden met een media player.

Heeft een van jullie misschien een goed advies voor mij.

Wensen : Blu ray, hard disk recording ( ook van tv/sat), eenvoudige bediening.

Alvast bedankt,

Maestro

- - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - -

** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **

Geplaatst:

Ik zag net dat zo'n ding al snel 1000 euries kost. Dan vraag ik me toch af wat je zou willen branden op die blu ray schijf?

En de vraag is ook hoe toekomst vast dit allemaal is. Analoog gaat straks van de kabel dus wat ga je dan opnemen?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

OK, goed punt.. Blu-ray opnemen is eigenlijk ook niet nodig. Ik neem ook aan dat de mediaplayer zelf Blu-Ray kan afspelen.

Dus een mediaplayer met dvd recorder en harde schijf..

Iemand een voorstel voor een goed apparaat ?

groetjes,

Maestro

Geplaatst:

Ik ga nog even door hoor. Hoe ga je opnemen als je straks geen analoog TV signaal meer hebt?

• Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)

Geplaatst:

Het lijkt me dat je via de scart ingang toch gewoon je programma's van je sat ontvanger kan opnemen.

Of heb ik het nou helemaal mis ??

groetjes,

Maestro

Geplaatst:

Ikzelf zou voor een ps3 gaan en een sat receiver met opname mogelijkheid.

ps 3 is de beste blu ray speler in zijn prijsklasse en je kunt vrij eenvoudig media spelen vanaf je pc, netwerk schrijf en of usb hdd

"My next wife will be normal"

Geplaatst:

Dat zou kunnen. Met de kabel wordt dat waarschijnlijk wat lastiger. Maar dan zou ik toch gewoon voor een Satontvanger met harde schijf gaan. Of nog mooier een HTPC met Sat kaart erin.

Geplaatst:

Een HTPC voorzien van een DVB-S2 kaart (satelliet dus), ION/330 mainboard, Blu Ray speler/DVD brander (combo) en een MCE Remote in combinatie met Cyberlink PowerDVD Ultra, MCE7 en (optioneel) DVBLink TVSource werkt anders perfect.

Ik maak al een tijdje gebruik van deze combinatie. Ik kan DVB-S2 kijken, opnemen of pauzeren (PVR dus), een DVD'tje kijken, een opgenomen programma branden op een DVD'tje, een Blu Ray titel kijken, digitale muziekbestanden afspelen en digitale videobestanden afspelen.

Mvg,

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Dune BD Prime 3.0 is een mediaspeler met een ingebouwde Blu-ray speler:http://dune-hd.com/index.php?do=players

Alternatief is een Popcorn Hour C200

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen