focus103 Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 even een vraag ik heb een 2ehands Xtreme gekocht zonder manual en afstands bediening.(het was een koopje) Heb nu logitech geprogrameerd om hem te bedienen. Nu zoek ik een handleiding of een uitleg hoe hem in te stellen met alle ins en outs. Nu had ik op het net gelezen dat het info menu belangrijk is dus geef ik deze maar model: DSC-911HUZ info: 10.05.21-D2BC S/W : V020.00.01 H/W : V13.42.6D loader:V1.1.2 PVR : 1.6.0 CA penta 1.20 Ik wil hem voor amateur TV gebruiken zodat ik ook kan opnemen op de 30gb harde schijf. Wie heeft nog informatie of weet waar ik wat kan vinden? Peter
exciter Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 misschien op Ant's forum. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
focus103 Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Geplaatst: 2 juni 2010 thanks exciter ik heb daar gekeken maar als er een link staat is die niet (meer) bestaand. Dus daar niks kunnen vinden. Als ik het goed heb begrepen zit er software in van kaon ? zo ik daar en handleiding van moeten zoeken ?
Gast aart44 Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Het zal niet meevallen daar nog een handleiding voor te vinden hij heeft hier op het board ook gestaan toen er nog handleidingen in de database waren. Maar dat ding is zo eenvoudig dat wijst toch vanzelf allemaal. En Kaon in Korea heeft die oude meuk op niet meer staan op de site.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen