seije017 Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 komende week nar malta toe voor mijn werk. weer lijkt goed te zijn. reparatie aan boord van de Vibrant Curiosity (Y704). weten we ook waar het s'avonds gezzelig is ?
Gast Kimble Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 Je maakte me wel nieuwsgierig..... Blondjes aan boord
seije017 Geplaatst: 1 juni 2010 Auteur Geplaatst: 1 juni 2010 leuk bootje he ! al het rvs werk aan boord is door ons gemaakt en geleverd. eigenaar duitser eigenaar van wurth baasje van in de 80
Nowtv Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 Leuk bootje. Dat je met een beetje pluggen zo ver kunt komen. Maar geeft hem eens ongelijk met 80 jaar.
R@oul Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 Beetje onverstandig dat jij op internet zo maar even vermeld van wie die boot is. Gr. R@oul. Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
pearlpeter Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 Hoezo, iedereen weet toch ook de naam van de boot van onze koningin. En die goede ouwe man heeft ook nog een ander bootje hoor.
Endeavour Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 Onvoorstelbaar wat een boot! Lijkt me een erg mooi tripje te worden. Veel plezier! Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)
p-p-s Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 als er nog onderdelen nageleverd moeten worden houden wij ons aanbevolen greetz chris
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen