Bangkok By Night Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 Er is een nieuwe image van het PKT Team. Enigma 2 New Generation V2 (usb versie). Hier te downloaden. Voor het PKT menu op de blauwe knop drukken Zeker de moeite waard deze image !!! Mvg, BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Bangkok By Night Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Geplaatst: 2 juni 2010 Ja, ik heb deze hier draaien, nog geen enkel probleem tegen gekomen . Interne sharing met Mgcamd naar Cccam werkt ook (te downloaden vanuit het pkt menu, voor het eerst is ook oscam te downloaden vanuit dat menu). Ik zou zeggen probeer hem eens, ben bijna zeker dat je ook positief zal zijn over deze nieuwste versie van het PKT Team. (de F1 hd skin moet je eens proberen, is zeer mooi ) Mvg, BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Ghanssie Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 hmm oké je maakt me nieuwsgierig Ga van het weekend gelijk even proberen
Boes Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 kan je deze gewoon met de MPI er in zetten? of heb je dit op een andere manier gedaan? Dreambox 800HDse, Vue Zero, 4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.
Bangkok By Night Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Geplaatst: 2 juni 2010 Ik gebruik steeds kcc, maar met mpi moet dit ook lukken. Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen