pandora Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Heb Cas 8.7.1 geprogrammeerd en diablo willen voorzien van UW 197 maar tijdens proces stopt de programering plots (rond 20%) Krijg melding "operation error" Nu blijkt mijn CD kaart ook niet meer te werken in Diablocam. Cas terug verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar nopes. Cas 8.7 opnieuw bovengehaald(datum pc enkele dagen teruggezet) maar ook niks Is balen want met huidige Astoncam die ik heb ook geen beeld. Is dit het einde van mijn cam? Many thnx We are all born wet and naked Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket
YUGI Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 cas studio verwijderen pc opnieuw opstarten,cas studio opnieuw installeren.gewoon blijven proberen. gr
pandora Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Geplaatst: 2 juni 2010 Heb dit reeds 5 x gedaan en nog altijd niks. Heb zelfs datum pc een paar dagen teruggezet en cas 8.7 geprobeerd. Ook niks. Dit is echt kl... Ging vanavond The Pacific kijken nou dat wordt mooi niks Many thnx We are all born wet and naked Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket
Terradon Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Heb je geen basis bij die diablo, dan kun je hem formatteren en dan weer nieuwe soft erop. Of bestaat die mogelijkheid ook niet met de cas........is voor mij te lang geleden om me dat te kunnen herinneren. Groetjes...............
Tonskidutch Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 kun je niet even iets lenen van een buur of kamaraad voor vanavond inzake ci en topfield + seca3 en die 'the pacific'. er kan altijd wat stuk gaan neem aan dat je die routine met proggen middels cas al vaker gedaan hebt dan is een onverwachte fout erg vervelend is voor mij ook heeeeeeeeeeeeel lang geleden, dat proggen van CI's. maar een backup systeem heb je dus niet liggen...> dan moet je er een nu ritselen, voordat je favoriet programma begint. alles waar een seca3 in werkt op topfield ciao Say Your Prayers Anoushka Shankar
pandora Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Geplaatst: 2 juni 2010 Heb cam geformateerd en doet het weer. Hopelijk blijft het zo. Kunnen alsnog The Pacific kijken Dank voor jullie reacties. Many thnx We are all born wet and naked Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket
Tonskidutch Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 neen eer gaat aan terradon... ciao Say Your Prayers Anoushka Shankar
pandora Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Geplaatst: 2 juni 2010 Bij deze hartelijk dank aan Terradon We are all born wet and naked Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket
Terradon Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Geen dank.....sat4all he............... :Dblij dat mijn geheugen me niet in de steek liet. Groetjes...............
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen