Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb Cas 8.7.1 geprogrammeerd en diablo willen voorzien van UW 197 maar tijdens proces stopt de programering plots (rond 20%) Krijg melding "operation error" Nu blijkt mijn CD kaart ook niet meer te werken in Diablocam. Cas terug verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar nopes. Cas 8.7 opnieuw bovengehaald(datum pc enkele dagen teruggezet) maar ook niks crazy Is balen want met huidige Astoncam die ik heb ook geen beeld.

Is dit het einde van mijn cam?

Many thnx

We are all born wet and naked

Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket

Geplaatst:

Heb dit reeds 5 x gedaan en nog altijd niks. Heb zelfs datum pc een paar dagen teruggezet en cas 8.7 geprobeerd. Ook niks.

Dit is echt kl... Ging vanavond The Pacific kijken nou dat wordt mooi niks madmad

Many thnx

Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket

Geplaatst:

Heb je geen basis bij die diablo, dan kun je hem formatteren en dan weer nieuwe soft erop.

Of bestaat die mogelijkheid ook niet met de cas........is voor mij te lang geleden om me dat te kunnen herinneren.

Groetjes...............

Geplaatst:

kun je niet even iets lenen van een buur of kamaraad voor vanavond inzake ci en topfield + seca3 en die 'the pacific'.

er kan altijd wat stuk gaan

neem aan dat je die routine met proggen middels cas al vaker gedaan hebt

dan is een onverwachte fout erg vervelend

is voor mij ook heeeeeeeeeeeeel lang geleden, dat proggen van CI's.

maar een backup systeem heb je dus niet liggen...> dan moet je er een nu ritselen, voordat je favoriet programma begint.

alles waar een seca3 in werkt op topfield

ciao

Say Your Prayers

Anoushka Shankar

Geplaatst:

Heb cam geformateerd en doet het weer. Hopelijk blijft het zo.

Kunnen alsnog The Pacific kijken laughlaugh

Dank voor jullie reacties.

Many thnx

Geplaatst:

Bij deze hartelijk dank aan Terradon

winkwink

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen