Ga naar inhoud


Wijzigingen in de ombouw versie


Schats

Aanbevolen berichten

Heren,

 

Waarom zou ik nou een ombouw kit voor mijn VU+ DUO moeten aanvragen, er schijnt een probleem te zijn met deepsleep e.d.

 

Ik heb mijn VU+ reeds meerdere maanden en heb nog geen van deze problemen ervaren, wanneer treden deze problemen op en is het verstandig deze upgrade kit te regelen?

 

Ik hoor graag van jullie.

VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |

Link naar reactie
Delen op andere sites


Schats,

afhankelijk van productie datum en serienummer is die zogenaamde RTC upgrade kit van belang

welke dat ding erin hebben OF niet is het best bij de leverancier te achterhalen

 

vooralsnog is het een voorziening die de VU+ ook als die helemaal uit is, doet opstarten uit die deepstandby voor timer-opnames welke bijvoorbeeld 's nachts geprogrammeerd waren.

 

er is verder geen probleem als je standby gebruikt

enkel ten behoeve van stroom sparen als de VU+ helemaal uit gaat.

ciao

 

toevoeging:

Overigens kun je het testen of er al zo'n deel in zit, door een timer te programeren over 5 minuten en de VU+ NU uit te laten schakelen.

Start ie op voor die opname timer, hoef je niets te doen.

 

Beat Dis

Bomb The Base

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskidutch,

 

Ik zet mijn VU eigenlijk nooit uit, altijd standby, dus het zou voor mij geen beperking op moeten leveren?

 

Dank voor je reactie.

VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...