Ga naar inhoud

[Ferguson Ariva 200] Het Ferguson Ariva 200 topic

Aanbevolen berichten

• Reacties 147
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Deze laatste bijdragen en antwoorden zat ik min of meer op te wachten, ik ben heel erg benieuwd of er iemand is die mij kan melden of het mogelijk is om een enkele card en CI module beide te plaatsen(temperatuur)? Softcam is denk ik overbodig geworden, of ?

Geplaatst:

Nu weet ik niet wat je gevonden hebt maar de patch zit in de software en is 4 mb de laatste is A200_2010.08.03_107B1 patch.abs laugh

Geplaatst:

Ben te laat om het bericht te bewerken het bestand is ingepakt als RAR-zip 1.77 mb groot uitgepakt gewoon 4 mb.

En het is gewoon firmware dus met een usb stick er in zetten als hij opstart ben je de settings en instellingen kwijt dus die er eerst even uit halen. laugh

Geplaatst:

Ja dat is een probleem wat regelmatig voorkomt ik heb het ook al drie keer gehad ja dan heb je een nulmodem kabel nodig om de software er aan de achterkant met de kabel in te zetten.

En als software Ariva upgrade.ex 2.0.0c ook daar is een handleiding van hoe je het precies moet doen. laugh

Geplaatst:

bedankt voor jouw reactie. Ik heb de ontvanger inmiddels weer aan de praat, alleen met originele fw. Bleek de file niet goed te zijn die ik had gedownload..Kun jij mij vertellen waar ik de juiste fw kan downloaden. Bvd.

Geplaatst:

Hoe heb je hem dan weer goed gekregen via usb lijkt met sterk?

Als ik iets zoek voor de Ferguson ga ik naar "Nachtfalke". laugh

Geplaatst:

Op deze site, Falke, staat ook hoe je eea moet doen. Je kunt er zelfs een 'Noodpakket"downloaden.

En weet je zeker dat je de juiste firmware hebt gedownload, voor de Ariva 200 en niet van de 100 ??

Geplaatst:
Origineel bericht van: wim-nl
Je kunt er zelfs een 'Noodpakket"downloaden.

Wat moet ik me voorstellen bij een "noodpakket" en wat zou ik er mee kunnen??
Zie het trouwens in de database nergens staan. laugh
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.