Ga naar inhoud


Windows 7 64bits zoek FTP client


Jürgen

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een nieuwe laptop met daarop Windows 7 64 bits.

Tot nu toe gebruikte ik onder Windows XP voor FTP transfer het programma FileZilla.

Nu blijkt echter dat FileZilla geen 64bits versie beschikbaar heeft voor Windows.

 

Heeft iemand nog een link waar ik een FTP client voor Win7 64 kan downloaden die gratis te gebruiken is?

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik altijd Total Commander.... Daar zit een prima ftp client in

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad blijkt FileZilla versie 3.3.2.1 gewoon i.c.m. een Windows 7 64bits te functioneren.

Ik had het niet getest omdat Win7 al herhaaldelijk 32bits programma's had geweigerd.

Ik ging er dan ook maar vanuit dat deze versie het ook niet zou doen.

Fout gedacht en bedankt voor jullie ondersteuning.

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Inderdaad blijkt FileZilla versie 3.3.2.1 gewoon i.c.m. een Windows 7 64bits te functioneren.



Dat geld trouwens voor de meeste 32 bit programma's.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Offtopic... maar ik ben nog geen enkel 32 bits programma wat niet werkt onder win7 64 bits. Misschien een heel oudje wink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
...neem dan ook iets minder hooi op de vork met dat 64 bits gedoe Jürgen.
ciao

Deze reactie kan ik niet helemaal volgen.
Ik koop een Dell Inspiron laptop met daarin WIN 7 64bits.
Dit is geen geheel vrijwillige keuze want dit type Dell laptop wordt alleen met deze 64bits versie geleverd.
Omdat ik tijdens het installeren bij een tweetal 32bits programma's een waarschuwing kreeg heb ik steeds gepoogd om een equivalent 64bits programma te vinden.
Omdat FileZilla geen 64bits beschikbaar heeft stelde ik mijn bovenstaande vraag.

Even in het midden gehouden dat er bijna alle 32bits programma onder 64bits functioneren ben ik wel nieuwsgierig op welk moment ik nu teveel hooi op mijn vork heb genomen?

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker geen "te veel hooi op je vork", daar steeds meer programma's 64-bits architectuur gebruiken.

 

Wat je zou kunnen overwegen is om een extra partitie aan te maken en daar Windows XP te installeren. Al is je processor 64-bits, dit geeft geen problemen.

 

Windows XP (32 bits) pakt netjes alle "oudere" programmatuur. Er bestaat geen Nederlandse 64-bit versie, dus als je een NL-versie tegenkomt hoef je niet eens te checken of het een 64-bits is.

 

Wil je echter ook met XP 64-bits gaan stoeien, een trail (test) versie kan je van Windows XP 64-bits UK plukken op >>>deze link<<<

 

Filezilla werkt iig perfect onder W7 64-bits, terwijl een WS_FTP tot versie 12 je een aanbod doet om (wederom) een nieuwe versie te kopen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kun je beter de xpmode onder win7 gebruiken. Geheel geïntegreerd en geen gedoe van apart opstarten

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Dan kun je beter de xpmode onder win7 gebruiken. Geheel geïntegreerd en geen gedoe van apart opstarten


Als hij een kant en klare machine heeft gekocht, betwijfel ik of er iets anders voor-geïnstalleerd staat als W7 Home
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...