mauspartyhouse Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Ik zoek het verschil tussen de diverse LNB's met 4 aansluitingen. Weet iemand de verschillen tussen een; -Quad LNB -Quattro LNB -Quattro-Switch LNB De laatste benaming zou kunnen betekenen dat het een LNB betreft waar een DiSeqC switch ingebouwd is ? Mocht dat zo zijn heb ik daar zeker oren naar. Ik ga mijn Visiosat G3 uitbreiden, het zou mooi zijn als ik de beoogde drie DiSeqC's kan weg laten vallen. ET8000
vGnp Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Origineel bericht van: mauspartyhouse -Quad LNB LNB met 4 gebruiksklare uitgangen Origineel bericht van: mauspartyhouse -Quattro LNB LNB die moet worden aangesloten op een z.g. multiswitch voor gebruik in een GSO Origineel bericht van: mauspartyhouse -Quattro-Switch LNB Ken ik niet. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast aart44 Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Heb een stukje vertaald met Google, Citaat: Een professional moet weten dat "Quad" en "Quattro-Switch" twee namen voor hetzelfde onderdeel zijn: een Quattro LNB met ingebouwde multischakelaar. Op een dergelijke LNB kan rechtstreeks worden aangesloten op de ontvanger tot vier. De Quattro-LNB's (zonder schakelaar) verzetten tegen het voor gebruik met een externe multi-switch en zijn niet bedoeld om rechtstreeks verbinding te maken met de ontvanger.
mauspartyhouse Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Geplaatst: 2 juni 2010 Ik dan heb ik sowieso geleerd dat vgnp geen prof is ! :-) Bedankt voor jullie reactie heren. Hoe moet ik 'multischakelaar' lezen in je google vertaling. Houdt dat in dat ik geen DiSeqC switch dan nodig heb ? ET8000
Terradon Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Dat is een schakelaar die H low H high V low V high omzet zodat meerdere ontvangers (denk tientallen) kunnen worden aangesloten op een quattro lnb. en sommige zelfs twin en quad lnb's Groetjes............
mauspartyhouse Geplaatst: 3 juni 2010 Auteur Geplaatst: 3 juni 2010 Hmm, Ok Iets anders dan een Diseqc switch dus. Ik weet voldoende. ET8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen