Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als jullie het voormalige Tros programma "Dit was het nieuws" een warm hart toedragen moeten jullie aanstaande zaterdag om 22.00 kijken naar RTL.

Het hangt namelijk van de kijkcijfers af of RTL het programma definitief gaat programmeren.

citaat wiki: Op 5 juni 2010 zal RTL 4 één nieuwe aflevering uitzending. Dit betreft een eenmalige special die grotendeels in het teken staat van de komende verkiezingen. Als deze aflevering een succes is, zal RTL eind 2010 met een complete serie afleveringen komen.

programma: Dit was het nieuws

Zender: RTL4

wanneer: zaterdag 5 juni 22.00 uur

ditwashetnieuwsnzlijn.jpg

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Zal helaas niet van de kijkers afhangen die niet meedoen aan het kijkcijfer onderzoek. Er zijn 1245 huishoudens die worden gevolgd (totaal 2800 personen).

Check eea op >>>> deze <<<< link.

De "panelhuishoudens" hebben een kastje die op de seconde nauwkeurig eea registreerd. Zou je mee willen doen aan het kijkcijferonderzoek, dan kan dat alleen als het onderzoeksbureau jou random heeft gekozen. De kans dat je wordt benaderd is dus zeer klein.

Zelf heb ik er totaal geen behoefte aan om mijn kijkplezier te laten registreren alsook de toegevoegde waarde door het vertekend beeld door de meerdere DVB-T en DVB-S tuners.

Geplaatst:

Ja, ik ga ook kijken, vond het altijd wel een leuk programma, het was trouwens wel voor een gedeelte gescript.

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

Was een leuke uitzending, vooral de commentaren over Balkende en Tweebeke over "wat kijk je lief" waren hilarisch.

Voor de liefhebbers vanavond (6 juni) wordt het herhaald op RTL4

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Ik heb het gemist dus ga het zeker opnemen.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen