Ga naar inhoud


joran v/d sloot nu echt in de problemen


Gast decodertje

Aanbevolen berichten

Gast decodertje

joran van de sloot word gezocht als hooft verdachte in peru wegens moord.

 

hoop dat ze hem nu echt pakken.

 

bron div nieuws sites

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: decodertje
joran van de sloot word gezocht als hoofd verdachte in peru wegens moord.

hoop dat ze hem nu echt pakken.

bron div nieuws sites


Ik hoop het ook, maar vorige keer hadden ze ook niet zo veel geluk ondanks de inbreng van Peter R. de Vries, dus heb er nu ook niet zo veel fiducie in.

groet,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben vandaag bij Guido Weijers geweest en hij vond het jammer dat joran niet met het vliegtuig naar argentinie was gegaan smile

 

Ze hadden daar piloten die toen de fout ingingen maar bij joran was dat een andere zaak geweest.

 

Maar zijn hoogmoed zal hem nu wel breken. Dat gastje zal ongetwijfelt gedacht hebben dat hij te slim is en met alles wegkomt.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, even uw aandacht aub.

 

Dit topic zal ongetwijfeld het één en ander aan emoties oproepen, die je in ettelijke seconden hebt getikt en gepost.

 

Lees voor de bekende druk op de <ENTER> toets de posting nog even na.

 

Hoe erg/pijnlijk het ook mag zijn hier géén laster, toewijzingen en verwensingen.

 

Laten we wachten hoe Interpol de verdachtte arresteert en het proces spoedig kan aanvangen.

 

Met "als" halen we haar helaas niet terug en mocht er een verband zijn met Nathalee Holloway, dan zullen de bronnen dit bevestigen en/of kunnen jullie dit al eerder melden in dit topic.

 

Het staat jullie natuurlijk geheel vrij hier openlijk over te discuseren, maar met inachtneming van bovenstaande verwacht ik een net topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij opgepakt wordt kan hij dan uitgewezen worden? Als dat zo zou zijn dan zit hij lekker daar, een gat in de grond met een hek erop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie "twittert" kan een correspondent volgen genaamd "Jan-Albert Hootsen".

 

Verder volgens de Telegraaf;

 

Citaat:
Als hij in Zuid-Amerika wordt aangehouden en wordt overgedragen aan Peru, wacht hem in dat land een strafproces.

 

Op dit moment zit de Chileense politie Joran op de hielen en hebben ze wegblokkade's en dergelijke. (Bron Telegraaf 11:30)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooropgesteld dat ik absoluut geen Joran fan ben.

Moet ik toch een kanttekening stellen.

 

Misschien is hij de dader wel niet.

Misschien heeft wel iemand het meisje daar binnen geloodst en vermoord om hem er aan te hangen.

 

Het valt me overigens nog mee dat er niet iemand, al eerder, "ingegrepen heeft".

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er verschijnen geruchten op internet dat de betrokkene dood zou zijn teruggevonden in Peru en zichzelf van het leven zou benomen hebben.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Er verschijnen geruchten op internet dat de betrokkene dood zou zijn teruggevonden in Peru en zichzelf van het leven zou benomen hebben

En die geruchten worden op andere sites alweer in twijfel getrokken shocked

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je via Google Update het getwitter en geblog volgt, dan is het wel raar om te zien dat als 1 blog of twitter meldt dat hij zelfmoord zou hebben gepleegd dat dan anderen dat razendsnel overnemen.

Iets wordt wel heel snel "waarheid" bij deze snelle media.

 

Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet waar kan zijn, maar er is nog nergens een officiële bevestiging.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen is onschuldig tot dat het tegendeel is bewezen.

 

1 Het is nooit bewezen dat J.van der sloot met verdijning van het amerikaanse meisje te maken heeft

2 Ook dat hij te maken heeft met de dood van dit meisje is nog niet bewezen. Samen gezien is nog niet hij heeft haar van het leven beroofd.

 

 

 

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...