Ga naar inhoud


joran v/d sloot nu echt in de problemen


Gast decodertje

Aanbevolen berichten

Schuldig of niet, voorlopig zit HIJ in ieder geval goed in de penarie.

 

Voorlopig heeft hij hele slechte vooruitzichten als je de reviews van z'n nieuwe onderkomen op internet zo leest.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

 

Bewakingscamera opname's van het hotel. Volgens de pers aldaar (voiceover) gaat Joran naar de kamer en komt er later uit in andere kleding inclusief bepakking (rugzak en koffers) om daarna het hotel te verlaten.

 

Beelden bevestigen dat, al zijn er natuurlijk wel delen weggeknipt wat voor mij geen 100% garantie biedt voor, dit is de gehele waarheid en niets anders.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit verhaal had weer een vervolg. Joran verliet in bovenstaand filmpje met spullen in de hand/rug om 2 koffie te halen en een brood en is weer teruggegaan naar die hotelkamer.

 

Waarom houden ze die beelden achter ?

 

Anderzijds ben je een klein beetje van het padje als je je gehele kloffie meeneemt om 2 koffie en een broodje te halen.

 

De feed van de "openbare" verhoor als "leedvermaak" voor Peru is daar wel uitgezonden en komt zsm op Internet. Ben echt benieuwd wat ie te vertellen heeft.

 

Dus wat mij netreft, weer later een posting waar ik wat visueels zie ipv loss geruchten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Laten we ons niet teveel leiden door ons gevoel.
Als ik zou zeggen hier hoe ik erover denk
dan ben ik wel m'n ei kwijt,
maar of het verstandig is om die mening hier
zo duidelijk te ventileren,is een tweede.

Dus even tot tien tellen voor we wat intikken smile



Laten leiden door gevoel daar is niets mis mee maar je laten leiden door emotie dat is wat hier te veel gebeurt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De 5 G's

 

Gebeurtenis-Gedachte-Gevoel-Gedrag-Gevolg.

 

Volgens dit rijtje is het psychologisch verantwoord.

Heb je last van disfunctionele gedachte's, dan kan je beter een pas op de plaats nemen omdat de G's erna er sterk Negatief worden door beinvloedt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble


Bewakingscamera opname's van het hotel. Volgens de pers aldaar (voiceover) gaat Joran naar de kamer en komt er later uit in andere kleding inclusief bepakking (rugzak en koffers) om daarna het hotel te verlaten.

Beelden bevestigen dat, al zijn er natuurlijk wel delen weggeknipt wat voor mij geen 100% garantie biedt voor, dit is de gehele waarheid en niets anders.



Het is logisch dat alleen de hoogtepunten van de video publiek gemaakt zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik vind het ook vreemd.

 

Hij is het Hotel uitgelopen met een rugzakje en niet meer terug gekomen, zegt justitie.

 

Getuigen zeggen dat hij:

 

1. Twee koffie en een paar broodjes heeft gehaald om vervolgens terug te gaan naar het hotel

 

2. Hij zou later volgens de taxi chauffeur met 2 koffers de taxi in zijn gestapt.

Hoe komen die twee koffers er dan plotseling?

 

3. Waarom is er door justitie nog steeds niet bekend gemaakt wat er als geschatte tijd van overlijden door de patholoog anatoom is opgegeven? Klopt de tijdlijn soms niet? Het meisje is al begraven.

 

Volgens mij is er gegronde reden voor twijfel en zal justitie daar nog even beter hun best moeten doen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast privatos
Origineel bericht van: Neptunus
Ik zag een reportage over de gevangenis in Lima waar hij terecht komt als hij wordt veroordeeld. Het is gebouwd voor 1.500 personen maar er zitten er meer dan 6.000 in!


Onder het mom van: "Hoe meer zielen, hoe meer vreugd" wordt het toch nog gezellig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Ik vind het ook vreemd.

Hij is het Hotel uitgelopen met een rugzakje en niet meer terug gekomen, zegt justitie.

Getuigen zeggen dat hij:

1. Twee koffie en een paar broodjes heeft gehaald om vervolgens terug te gaan naar het hotel

2. Hij zou later volgens de taxi chauffeur met 2 koffers de taxi in zijn gestapt.
Hoe komen die twee koffers er dan plotseling?

3. Waarom is er door justitie nog steeds niet bekend gemaakt wat er als geschatte tijd van overlijden door de patholoog anatoom is opgegeven? Klopt de tijdlijn soms niet? Het meisje is al begraven.

Volgens mij is er gegronde reden voor twijfel en zal justitie daar nog even beter hun best moeten doen.

Mvg,

Michel


Wat wij lezen en te horen krijgen in het nieuws is niet alles en als de politie de video tape heeft waar uitkomt dat er geen ander behalve johan en dat meisje de kamer zijn ingeweest dan is het case closed for mr johan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Als er nu ook al een Johan op de kamer is geweest, gaat Joran vrijuit wink

Mvg,

Michel


oops foutje bedankt wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: felicasat
Origineel bericht van: bigtwin
Laat hem lekker daar wegrotten! Wordt geen 5 sterren vakantie daar, en dat is maar goed ook!


Ik ga een vijl maken met een taart erin en dan opsturen dan zal ie ff raar kijken cool
Dan zal die zeker raar van opkijken een vijl waar een taart in zit dat is volgens mij nog nooit iemand gelukt.
Of ze die reuze vijl van je daadwerkelijk binnen laten in de gevangenis van Lima is even de vraag natuurlijk.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...