Ga naar inhoud


joran v/d sloot nu echt in de problemen


Gast decodertje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: hagar
Origineel bericht van: Michel
Als er nu ook al een Johan op de kamer is geweest, gaat Joran vrijuit wink

Mvg,

Michel


oops foutje bedankt wink


Ja je wordt bedankt, een beetje mijn naam door het slijk halen. :D

Ik wist overigens niet dat er op Sat4all zoveeeel rechters aanwezig zijn.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

eigen rechter spelen is inderdaad strafbaar

georganiseerde criminaliteit dus mensenhandel en moord overigens ook.

 

der lopen nog heel wat foute figuren rond op de wereld.

 

dus niet uitleveren en zeker niet naar nederland

want anders zijn ze in no-time gevlucht door een van die belachelijke fouten of tijdens weekendverlof.

 

ciao

Comme au Cinema

Alain Delon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Bloed Stephany op shirt Joran'

Uitgegeven: 7 juni 2010 13:58

Laatst gewijzigd: 7 juni 2010 13:58

AMSTERDAM - De Peruaanse politie heeft op een shirt van Joran van der Sloot bloedsporen aangetroffen die afkomstig zijn van Stephany Flores, die woensdag dood werd gevonden in een hotelkamer in Lima.

© Novum2

 

Dat schrijft de Peruaanse krant Ajá. Het dagblad citeert een medewerkster van hotel Tac, die het lichaam van de dochter van de Peruaanse zakenman en autocoureur Ricardo Flores heeft gevonden.

 

Die betrad naar eigen zeggen de hotelkamer nadat een vrouw voor Joran zou hebben gebeld. "Het schoot me toen te binnen dat hij me nog twee dagen kamerhuur schuldig was, en ik ging naar boven om het te halen," verklaarde de receptioniste aan de Peruaanse politie.

 

Bloedvlekken

 

De politie zou in de kamer bloedvlekken van Stephany hebben aangetroffen in het bed en het bad. Ook bloedvlekken die zijn gevonden op een shirt van Joran zouden volgens de krant afkomstig zijn van het slachtoffer.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd of Joran ooit naar Prison Break heeft gekeken :D

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
3. Waarom is er door justitie nog steeds niet bekend gemaakt wat er als geschatte tijd van overlijden door de patholoog anatoom is opgegeven? Klopt de tijdlijn soms niet? Het meisje is al begraven.
Ik heb een patholoog anatoom in een vraaggesprek op tv eens horen vertellen dat ze dat alleen in de film kunnen.
In werkelijkheid op een uur of 4 nauwkeurig als het net gebeurd is.
Een week later nog maar hooguit welke dag waarschijnlijk is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel

Het enige waar Joran echt schuldig aan is, is harteloos gedrag tegenover de nabestaanden van Natalee Holoway.


Je bent niet goed op de hoogte. Het gaat om afpersing. In Alalbama zitten de rechters op hem te wachten.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satcat
Origineel bericht van: Michel
3. Waarom is er door justitie nog steeds niet bekend gemaakt wat er als geschatte tijd van overlijden door de patholoog anatoom is opgegeven? Klopt de tijdlijn soms niet? Het meisje is al begraven.
Ik heb een patholoog anatoom in een vraaggesprek op tv eens horen vertellen dat ze dat alleen in de film kunnen.
In werkelijkheid op een uur of 4 nauwkeurig als het net gebeurd is.
Een week later nog maar hooguit welke dag waarschijnlijk is.
Nou volgens mij kunnen ze met temperatuur binnenin ergens meten wel t een en ander inschatten nog na 3 dagen maar t helemaal de vraag of ze dat daar wel doen ze was al heel snel begraven ook wel enigszinds vreemd zo snel.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Michel

Het enige waar Joran echt schuldig aan is, is harteloos gedrag tegenover de nabestaanden van Natalee Holoway.


Je bent niet goed op de hoogte. Het gaat om afpersing. In Alalbama zitten de rechters op hem te wachten.

Michel is dus wel goed op de hoogte, als jij alle gruwelijke details weet zoals Joran beweerd en dan nog de moeder van Nathalie chanteerd ben je idd harteloos als je die nu nog afperst. mad


Maar is het NIET het enige waar aan............

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eea er eens op nageslagen, en een lichaam van een overledene breikt de omgevingstemperatuur na ongeveer 12 uur nadat de biologische dood is ingetreden (dit zijn een aantal minuten)

 

Direct na het overlijden kan er wel "lijkkoorts" optreden, waardoor een lichaam tot wel 4 graden kan stijgen gedurende het eerste uur.

 

Middels een pathalogisch onderzoek kunnen bepaalde stoffen (die zorgen voor de lijkstijfheid) in concentratie worden gemeten, waardoor een zeer nauwkeurige tijdbepaling kan worden vastgesteld.

 

............nooit geweten allemaal en een beetje off topic blush

 

 

Wat de berichtgevingen betreft die ik binnenkrijg het volgende.

 

De tijden van de camera's in de receptie (in het wit) en de camera bij de hal van de kamer (in het geel) hebben een tijdsverschil van ongeveer 10 minuten. Dit was te zien op een overview van de bewakingscamera's.

 

De tijdslijn die de Peruaanse Pers naar buiten brengt, strookt niet met de daadwerkelijke tijden.

 

Dat Joran terug komt met 2 koffie en een brood is nimmer getoond.

 

De FBI, bleek Joran undercover al in de gaten te houden na betaling van een deel van het "afpersingsgeld", daar ze wisten waar hij uithing omdat ie zijn geld van zijn rekening heeft opgenomen in Peru.

 

Een "vriend" is opeens uit het niets tevoorschijn gekomen met belastende verklaringen. Diezelfde "vriend" blijkt een pokeraar te zijn die aardig wat schulden heeft te hebben en er nu probeert een slaatje uit te slaan.

 

Joran krijgt op het ogenblik continu bewaking voor zijn eigen veiligheid (hoe je het ook lezen wilt).

 

Van bijna iedere beweging die Joran doet, wordt zsm een compilatie gemaakt en aan de Peruaanse Pers gegeven. Zelfs de Peruaanse politie maakt (video)opname's met hun Iphone en sturen die de wereld in.

 

Volgens de Nederlandse correspondente, ziet het er naar uit dat Joran een "angstaanjagend" proces krijgt en de Peruaanse Pers grof geld betaald voor beelden.

 

........ corrupt en asociaal, dat is wat ik er van denk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor z'n verdinde loon alleen jammer dat er z'n ophef over wordt gemaakt.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble
........ corrupt en asociaal, dat is wat ik er van denk.


Tsja, in eerste instantie zou je denken zo snel mogelijk zo lang mogelijk opsluiten die gast. Maar ja dan zul je zien janenalleman beginnen te klagen dat hij "geen eerlijk proces" heeft gehad, en met al die internationale aandacht grote kans dat hij in no-time weer op straat staat.

Dus maar hopen op een eerlijk proces voor Joranneke. Zat bewijs dus hangen doet hij ook bij een eerlijk proces wel.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Michel

Het enige waar Joran echt schuldig aan is, is harteloos gedrag tegenover de nabestaanden van Natalee Holoway.


Je bent niet goed op de hoogte. Het gaat om afpersing. In Alalbama zitten de rechters op hem te wachten.

Michel is dus wel goed op de hoogte, als jij alle gruwelijke details weet (en misschien zelf wel de dader bent) zoals Joran beweerd en dan nog de moeder van Nathalie chanteren dan ben je idd harteloos als je die jaren later nog afperst. mad


Michel klinkt mij te mild met: "Het enige waar Joran echt schuldig aan is." Kom op, is dat zijn enige wapenfeit? shocked

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is makkelijk om iemand ter veroordelen die vreemd over komt, die niet de dagelijkse "uitstraling" heeft.

 

Vergis je niet. Iemand die wel aardig, vriendelijk en normaal overkomt, kan op eens zo maar veranderen in een beest en 12 mensen afslachten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...