Ga naar inhoud


joran v/d sloot nu echt in de problemen


Gast decodertje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Kimble
Eea er eens op nageslagen, en een lichaam van een overledene breikt de omgevingstemperatuur na ongeveer 12 uur nadat de biologische dood is ingetreden (dit zijn een aantal minuten)

Direct na het overlijden kan er wel "lijkkoorts" optreden, waardoor een lichaam tot wel 4 graden kan stijgen gedurende het eerste uur.

Middels een pathalogisch onderzoek kunnen bepaalde stoffen (die zorgen voor de lijkstijfheid) in concentratie worden gemeten, waardoor een zeer nauwkeurige tijdbepaling kan worden vastgesteld.
Nou ja, nauwkeurig.
Even een gezellige site over dood en moord bezocht.

De lijkstijfheid is geen goede maat om het tijdstip van overlijden vast te stellen. Een betere, maar ook onvolledige maat, is de temperatuur. Als een lijk nog warm is en stijf is de dood tussen de 4 - 10 uur tevoren ingetreden. Koud en stijf wijst op 10-30 uur. In de tropen of in een warme omgeving kan het lichaam in 1-3 uur volledig zijn verstijfd. In enkele gevallen is er sprake van een instant verstijving. De dode staat of zit dan in dezelfde houding als tijdens het overlijden. De oorzaak is onbekend. De instant verstijving treedt op bij gewelddadige dood, samengaand met intense emotie.

De temperatuur van een lijk zou, in de eerste twaalf uur na overlijden, een maat kunnen zijn. De temperatuur van een lijk daalt gemiddeld met ca 0,8 graad Celsius per uur. Althans in de eerste uren na de intrede van de dood.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Komt toch ook aardig in de buurt. Zat alleen niet op een moord site, maar eerst op Wiki en toen via wat links naar patalogisch onderzoek.

 

Instant verstijving, nog nooit van gehoord. Wel verstijven van angst. Zal dan wel eendelfde stof zijn in je lichaam die dat bewerkstelligd.

 

Kijk wel eens naar CSI (oude eerste versie) en was wel interessant allemaal met onderzoeksmethodieken.

 

Maar ik denk dat er wel een CSI-achtig forum rondzwerft.

 

Nu laatste Joran nieuws, om weer terug te gaan naar het topic;

 

De vader van Stephany Flores heeft een persverklaring afgelegd dat er tussen zijn dochter en Joran geen seksueel contact is geweest.

 

Eindelijk niet alleen maar beschuldigingen die totaal ongegrond zijn.

 

 

Krant Peru

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satdevil

Van der sloot heeft moord bekent.

 

 

LIMA - Joran van der Sloot heeft de moord op de Peruaanse Stephany Flores bekend. Dit heeft de Amerikaanse nieuwszender CNN dinsdagochtend (onze tijd) gemeld op basis van een uitgelekt politierapport.

 

bron telegraaf en teletext.

 

 

Nou wordt het aftellen wanneer op teletext staat van der sloot vermoord. denk zelf binnen een half jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou me niets verbazen dat er behalve dit en natalee nog meer boven water kwam van deze crimineel zelfs de slechtste

gevangenis is nog te goed voor zulke mensen

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

„Zijn strategie is om de aanklacht om te zetten in doodslag in plaats van moord. Daardoor zou hij een straf tussen de zes en twintig jaar krijgen. Bij moord zou het tot 35 jaar zijn. En de straf kan nog verder verminderen door de bekentenis. Dit is wat het gunstigst voor hem uitpakte”, aldus Amoretti tegen het radiostation RPP.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hagar
„Zijn strategie is om de aanklacht om te zetten in doodslag in plaats van moord. Daardoor zou hij een straf tussen de zes en twintig jaar krijgen. Bij moord zou het tot 35 jaar zijn. En de straf kan nog verder verminderen door de bekentenis. Dit is wat het gunstigst voor hem uitpakte”, aldus Amoretti tegen het radiostation RPP.


Als ze de laptop even rustig doornemen, zal de teller wel weer gaan lopen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij zou bekend hebben wat er wordt geschreven, valt mij toch de koelbloedigheid op waarmee die man de kamer verlaat. Geen spoor van paniek is op die video te zien.

 

Of zijn bekentenis tot strafvermindering zal leiden, lijkt mij toch niet zeker, want het feit dat hij pas bekend heeft nadat hij door een ander land werd uitgeleverd en dus gepoogd heeft zich te onttrekken aan de rechtspraak van Peru, zal waarschijnlijk niet in dank aanvaard worden.

 

Enfin of het nu 20 of 35 jaar is, als hij daar in Lima wordt opgesloten, lijkt mij dat niet veel verschil te maken. Het zal al een krachttoer worden om het daar de eerste vijf jaar uit te houden.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Het maakt niet zoveel uit of hij nou 6 of 35 jaar gaat krijgen, de kans dat hij levend uit die gevangenis komt lijkt me erg klein.

En zo ja, dan wordt hij door Alabama bij de deur opgewacht voor de volgende gevangenisstraf wegens afpersing van de moeder van Natalee.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
de kans dat hij levend uit die gevangenis komt lijkt me erg klein.


Dat je zou wel zeggen ja. Ik meen alleen ergens gelezen te hebben dat Peru inmiddels aangegeven heeft om hem in bescherming te nemen. (zeg maar een voorkeursbehandeling). Joran wordt door de hele wereld gevolgd, en zeker de VS aast op een kans om hem ooit te kunnen veroordelen. Stel dat Joran omgelegd zou worden, dan zal de hele internationale pers gaan schreeuwen over de mensenrechten situatie in peruaanse gevangenissen. Dit zal Peru dus absoluut willen voorkomen.

Zo'n voorkeursbehandeling lijkt me eigenlijk best logisch dus.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...