Ga naar inhoud


joran v/d sloot nu echt in de problemen


Gast decodertje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

En dus de volledige aanklacht hé! Niet afzwakken naar doodslag. In Nederland zou hij tegen nu zo'n beetje vrijgelaten worden door de één of andere "vormfout".

 

En dan denk je aan de puttense moordzaak en de schiedamse parkmoord en mogelijke dwalingen.

 

Waarom denk ik dan toch dat het in dit geval al rond is?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
Origineel bericht van: Fatfreddy
Is zo langzamerhand een echte soap aan het worden.......


Geloof al die verhalen nou eens niet

Er staan ook steeds woorden in van "zou hebben".

Vd Sloot is een fantast. Maar er wordt ook heel veel om heen gefantaseerd en dat maakt het nog erger en elk verhaal onbetrouwbaarder.


Ik neem het gros van al die verhalen dus gewoon voor zoete koek aan. Een eerlijk proces in Peru ? Middeleeuwse praktijken volgens mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
Origineel bericht van: Amager95
Origineel bericht van: Fatfreddy
Is zo langzamerhand een echte soap aan het worden.......


Geloof al die verhalen nou eens niet

Er staan ook steeds woorden in van "zou hebben".

Vd Sloot is een fantast. Maar er wordt ook heel veel om heen gefantaseerd en dat maakt het nog erger en elk verhaal onbetrouwbaarder.


Ik neem het gros van al die verhalen dus gewoon voor zoete koek aan. Een eerlijk proces in Peru ? Middeleeuwse praktijken volgens mij.

Denk dat er veel afhangt van de rechter die dit proces gaat doen dat kan 20 jaar straf schelen.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal het nog wel verstandig zijn voor Nederlanders om dit jaar op vakantie te gaan naar Peru? Ik denk dat Nederland niet erg populair is.

Het is opvallend ook hoe de mensen daar schreeuwen van: "buitenlanders".

 

Het lijkt er wel op dat ze wat meer frustraties hebben, dan alleen over die van die ene Nederlandse gast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Joran wil pas praten over Natalee na overplaatsing
Uitgegeven: 12 juni 2010 22:59
Laatst gewijzigd: 12 juni 2010 23:25
LIMA - Joran van der Sloot heeft de Peruaanse onderzoekspolitie Dirincri aangeboden aan te wijzen waar het lichaam van Natalee Holloway is, in ruil voor overplaatsing naar een gevangenis op Aruba.
© AFP

Dat zei woordvoerster Yolanda Onoc van de Dirincri desgevraagd.

Overplaatsing is echter onmogelijk, aldus de zegsvrouw, omdat de Peruaanse president Alan García heeft gezegd dat Joran zijn straf in Peru zal moeten uitzitten.

Bang

De woordvoerster kon niet bevestigen of Van der Sloot overplaatsing wil omdat hij bang is in de gevangenis Miguel Castro Castro in Lima vermoord te worden. Peruaanse media hadden dit gemeld, maar die berichten deed Onoc af als speculaties.

Van der Sloot wordt verdacht van moord met voorbedachte rade op de Peruaanse Stephany Flores in zijn hotelkamer in Lima op 30 mei.

Nog geen contact

Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba heeft nog geen contact weten te krijgen met de Peruaanse autoriteiten over Joran van der Sloot, laat staan dat er een verzoek is gekomen van Van der Sloot om zijn straf op Aruba uit te zitten.

Advocaat-generaal Taco Stein van het OM Aruba acht de kans dat Van der Sloot in een Arubaanse gevangenis eindigt, erg klein, liet hij zaterdag weten. Het Koninkrijk der Nederlanden, waar Aruba onder valt, heeft met Peru geen verdrag dat dat mogelijk maakt. Hij verwacht dat Peru Van der Sloot niet zal uitleveren.


Bron: nu.nl

Inventors are crazy until they invent something.

Then they are geniuses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
Zal het nog wel verstandig zijn voor Nederlanders om dit jaar op vakantie te gaan naar Peru? Ik denk dat Nederland niet erg populair is.
Het is opvallend ook hoe de mensen daar schreeuwen van: "buitenlanders".

Het lijkt er wel op dat ze wat meer frustraties hebben, dan alleen over die van die ene Nederlandse gast.
T was nooit in me opgekomen om daar heen te gaan dus wat maakt het uit.
Zowiezo als je op vakantie gaat pak je toch een redelijk veilig land en op een enkel land na zit heel zuid amerika er niet bij.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontevredenheid zoekt een zondebok, dit zie je overal zelfs in NL.

 

Op vakantie gaan naar veilige landen?, ik vraag me af waar het nu nog veilig is, mijn laatste 2 vakanties waren in Egypte en Mexico en ik voelde mij daar zo veilig als thuis wink

 

Nu weer even on topic.

 

Citaat:
Van der Sloot wil overplaatsing naar Aruba LIMA - Joran van der Sloot heeft de Peruaanse onderzoekspolitie Dirincri aangeboden aan te wijzen waar het lichaam van Natalee Holloway is, in ruil voor overplaatsing naar een gevangenis op Aruba. Dat zei woordvoerster Yolanda Onoc van de Dirincri desgevraagd.

 

Is dit niet een bekentenis dat hij toegeeft in iedergeval met de dood van Natalee te maken heeft gehad en dus hiervoor beschuldigd kan worden in america naast de beschuldiging van afpersing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95

Het lijkt er wel op dat ze wat meer frustraties hebben, dan alleen over die van die ene Nederlandse gast.

Zouden ze daar dan geen PVV hebben? wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pretpat

LIMA - Joran van der Sloot heeft de Peruaanse onderzoekspolitie Dirincri aangeboden aan te wijzen waar het lichaam van Natalee Holloway is, in ruil voor overplaatsing naar een gevangenis op Aruba.

Hij hoopt via de Aruba-route snel weer op vrije voeten te komen, hetzij door de "slechte rechtsgang" daar, hetzij door hulp van vriendjes.

En hij denkt dus nog steeds met een nieuw fantasieverhaal dealtjes te kunnen sluiten om er alsnog mee weg te komen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...