Ga naar inhoud


joran v/d sloot nu echt in de problemen


Gast decodertje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: hagar

Is dit niet een bekentenis dat hij toegeeft in iedergeval met de dood van Natalee te maken heeft gehad en dus hiervoor beschuldigd kan worden in america naast de beschuldiging van afpersing?

Natuurlijk.
Jammer dat de waarheid niet op zijn laptop staat.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: pretpat

LIMA - Joran van der Sloot heeft de Peruaanse onderzoekspolitie Dirincri aangeboden aan te wijzen waar het lichaam van Natalee Holloway is, in ruil voor overplaatsing naar een gevangenis op Aruba.

Hij hoopt via de Aruba-route snel weer op vrije voeten te komen, hetzij door de "slechte rechtsgang" daar, hetzij door hulp van vriendjes.

En hij denkt dus nog steeds met een nieuw fantasieverhaal dealtjes te kunnen sluiten om er alsnog mee weg te komen.


Ik denk eerder dat hij bang is in de gevangenis van Lima te worden vermoord, en niet onterecht want je moet niet raar opkijken als er over een paar maanden ofzo ineens het bericht staat dat hij is vermoord.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk eerder dat hij bang is in de gevangenis van Lima te worden vermoord, en niet onterecht want je moet niet raar opkijken als er over een paar maanden ofzo ineens het bericht staat dat hij is vermoord.

 

Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: pretpat

LIMA - Joran van der Sloot heeft de Peruaanse onderzoekspolitie Dirincri aangeboden aan te wijzen waar het lichaam van Natalee Holloway is, in ruil voor overplaatsing naar een gevangenis op Aruba.

Hij hoopt via de Aruba-route snel weer op vrije voeten te komen, hetzij door de "slechte rechtsgang" daar, hetzij door hulp van vriendjes.

En hij denkt dus nog steeds met een nieuw fantasieverhaal dealtjes te kunnen sluiten om er alsnog mee weg te komen.
Yep alleen jammer voor hem dat Peru de laatste moord uiteraard veel belangrijker vind.
Komt nog bij dat er nu behoorlijk bewijs is tegen hem en dat kan je van de zaak holoway niet zeggen.
Overigens denk ik dat men in Lima toch wel de nodige zorg er aan gaat besteden dat hij niet word vermoord en hem daar gaat plaatsen waar de kans erop t kleinste is.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: alx


Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!

Dat had Joran zichzelf ook moeten realiseren toen hij 2 meisjes in koelenbloede vermoorde, en waarschijnlijk ook nog 2 andere meisjes. Joran is een psychopaat, die moet je gewoon opbergen/opruimen.

Hij moet in ieder geval nooit meer de kans krijgen buiten de gevangenismuren van die "woedeaanvallen" te krijgen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderstaand een Youtube filmpje van vandaag:

 

Klik --> Beelden van Joran in het Castro Castro Resort

 

Buitenlandse verdachten die aan het volk getoond worden, zodat ze kunnen schelden en tieren en met vuilnis kunnen gooien. En dat in een land waar, per inwoner per jaar 7 keer meer mensen vermoord worden dan in Nederland. Om van gewelddadige berovingen nog maar niet te spreken. En, wat voor een schoft van der Sloot ook mag zijn, van eerlijke rechtspraak is nu al geen sprake meer. Nog voor het proces is blijkbaar al uitgemaakt dat het moord met voorbedachte rade is, de president bemoeit zich er voor het gemak maar even tegenaan en ook het gemene volk mag haar woede vrij uiten.

 

Maar goed, als het de aandacht van binnenlandse problemen kan afleiden en de zittende politici er mee kunnen scoren heeft het in ieder geval nog enig nut, zullen we maar denken.

 

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achja hij heeft bekend dat hij de moord gepleegd heeft.

En uit zijn woorden is op te maken, dat hij ook natalie vermoord heeft.

 

Dus van mij mogen ze hem mooi daar laten zitten, en niet uitleveren.

Want hier in nederland krijgt hij een luizenleven in de bak.

 

Laat hem daar maar flink peentjes zweten, en elke dag flink angst hebben voor zijn leven.

 

Maar als het mijn dochter was geweest die hij had vermoord, zou ik er alles aan doen, dat hij zijn gehele straf niet uit zou ziten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pearlpeter

Maar als het mijn dochter was geweest die hij had vermoord, zou ik er alles aan doen, dat hij zijn gehele straf niet uit zou zitten.


Hoe bedoel je? confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: pearlpeter

Maar als het mijn dochter was geweest die hij had vermoord, zou ik er alles aan doen, dat hij zijn gehele straf niet uit zou zitten.


Hoe bedoel je? confused


Het antwoord is niet nodig om hier te geven denk ik.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: pearlpeter

Maar als het mijn dochter was geweest die hij had vermoord, zou ik er alles aan doen, dat hij zijn gehele straf niet uit zou zitten.


Hoe bedoel je? confused


Het niveau waarop deze "discussie" gevoerd wordt zou je een hint kunnen geven....

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

denkt men nu echt dat ons off topic ventieltje helpt ???

het helpt niemand ongecontroleerd stoom af te laten

 

 

en hoezeer men ook begaan is met de slachtoffers, de vervolgers van de dader(s) hebben niets aan jullie discussie noch aan jullie woede.

 

ciao

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het oog om oog, tand om tand beleid is hier al weer enige jaren geleden afgeschaft.

 

Mijn persoonlijke mening is, dat je jezelf dan verlaagt tot het niveau van diegene die je veracht.

 

Daarnaast is er een groot verschil in zeggen wat je zou gaan doen, en het moment waar je er werkelijk voor staat.

 

Tenslotte zou je niet de eerste zijn, die als vergelding iemand te pakken neemt die er niets mee van doen heeft.

(alhoewel dat laatste in dit geval onwaarschijnlijk lijkt.)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...