Ga naar inhoud


joran v/d sloot nu echt in de problemen


Gast decodertje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: ceesv

Tenslotte zou je niet de eerste zijn, die als vergelding iemand te pakken neemt die er niets mee van doen heeft.
(alhoewel dat laatste in dit geval onwaarschijnlijk lijkt.)

Dus toch tunnelvisie? :D

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja ook het strafbeleid is hier al heel lang versoepeld.

 

En sommige hier, zullen de gevangenis misschien ook wel eens van de binnenkant bekeken hebben.

 

Nou en daar hoef je dus niet trots op te zijn, maar je hebt daar en leven als god in frankrijk.

je kunnen er bijna over alles beschikken, zoals recreatie, tv op de kamer, drank en drugs.

En als ze wat langer moeten zitten, mogen ze het vrouwtje ook nog ontvangen, in een apart kamertje.

 

Dus als die joran het echt gedaan heeft, mag hij van mij wegrotten in een cel daar in dat land.

Dan hoeven wij als belasting betalers tenminste niet te betalen voor zijn luxe verblijf hier in nederland.

 

Maarja hij zal er denk ik niet lang verblijven denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pearlpeter
Ja ook het strafbeleid is hier al heel lang versoepeld.


tja, staat jouw de rechtspraak uit de Middeleeuwen meer voor?

Volgens mij heet het beschaving dat de Noord-West-Europese rechtspraak niet meer zo is als in die landen in Zuid-Amerika welke nog amper hun dictatoriale verleden achter zich hebben gelaten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pearlpeter

Nou en daar hoef je dus niet trots op te zijn, maar je hebt daar en leven als god in frankrijk.


Misschien kun je jezelf een paar jaar vrijwillig op laten sluiten?

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95

Volgens mij heet het beschaving dat de Noord-West-Europese rechtspraak niet meer zo is als in die landen in Zuid-Amerika welke nog amper hun dictatoriale verleden achter zich hebben gelaten.

Noord-west Europa nog wel. Dus de rest van de wereld foute boel, omdat ze niet aan onze normen in noord-west Europa voldoen?
Of is noord-west Europa het deel van de wereld waar de rechtsspraak is doorgeschoten, omdat de veroordeelde vaak een aai over de bol krijgt en het slachtoffer niet?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen zweverig type, maar ik denk dat "karma" wel aardig van toepassing is op Joran.

 

Vroeg of laat word je toch wel gestraft voor je misdaden, of het nu door het leven zelf is, of door het "systeem".

Niets blijft onbestraft.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Amager95

Volgens mij heet het beschaving dat de Noord-West-Europese rechtspraak niet meer zo is als in die landen in Zuid-Amerika welke nog amper hun dictatoriale verleden achter zich hebben gelaten.

Noord-west Europa nog wel. Dus de rest van de wereld foute boel, omdat ze niet aan onze normen in noord-west Europa voldoen?
Of is noord-west Europa het deel van de wereld waar de rechtsspraak is doorgeschoten, omdat de veroordeelde vaak een aai over de bol krijgt en het slachtoffer niet?


NW Europa. De rest van Europais geen wanboel. Maar NW bestaat toch allang in deze hoedanigheid.
De rest van Europa is pas later in ontwikkeling geworden. Misschien nog wel bekend dat de Koude Oorlog pas 20 jaar voor bij is? Dat daarna landen als Tsjechoslowakije en Joegoslavie uit elkaar zijn gevallen? Tsjechie en Slowakije zijn wel democratien. Joegoslavie is nog steeds zijn wonden aan het likken.
Peru is Zuid-Amerika en daar is het toch ontzettend lang een dicatuur geweest.
Dus de "rest" van de wereld heeft nog wel het proces van democratisering mee te maken en te ondergaan.
Het huidige Koninkrijk der Nederlanden is er al bezig vanaf 1815.

Dat NW Europa is een begrip dat vaker wordt gebruikt voor het geval de Euro totaal onderuitgaat en er doorstart gemaakt moet worden. Dit zou dan alleen met NW Europa moeten gebeuren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Mij ontgaat hier alle logica. confused


De logica ging mij al voorbij toen ik een slotje op deze topic zag staan, en later zag dat deze weer geopend was crazy

Maar goed, mijn mening:

Je hebt iemand vermoord, je hebt bekend en dus moet je gestraft worden.Dan geen uitweg gaan zoeken door je straf in een ander land te willen uitzitten. Lekker opsluiten in Peru, en na deze straf te hebben uitgezeten, hem uitleveren aan Aruba!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Novum) - Joran van der Sloot is ziek in zijn hoofd, maar weigerde hulp. Dat zegt zijn moeder zaterdag in een interview in De Telegraaf. Anita van der Sloot (53) stelt dat zij een afspraak voor haar zoon had gemaakt met een Nederlandse kliniek, maar dat hij vluchtte voor zijn behandeling.

 

Twee dagen voordat hij naar Nederland zou vertrekken voor de behandeling vond Anita een briefje toen ze thuiskwam in haar woning op Aruba waarin hij schreef dat hij naar Peru was vertrokken voor een pokertoernooi. Een paar dagen voor de dood van Stefany Flores belde Joran met zijn moeder. Volgens haar klonk hij vreemd, gejaagd en paranoïde en zei hij dat twee mannen hem foto's van Holloway hadden laten zien.

 

Volgens Anita van der Sloot had haar zoon al veel eerder moeten worden opgenomen. Nadat hij was opgepakt voor de verdwijning van Holloway, stuurden zijn ouders hem naar Nederland om te studeren. Maar toen had hij eigenlijk al psychische hulp nodig, zegt zijn moeder. Zijn arrestatie had hem getraumatiseerd.

 

Daarna werd hij 'achtervolgd'. Zo wist Peter R. de Vries met behulp van een Arubaanse ondernemer met een verborgen camera vast te leggen dat Joran van der Sloot opdracht had gegeven Natalee Holloway in zee te dumpen. Uiteindelijk ging hij naar een aan de Arnhemse hogeschool gelieerde businessschool bij Bangkok in Thailand, waar De Vries wederom opdook.

 

Hij had toen al gesprekken met een psychiater, maar zag het volgens zijn moeder niet zitten om opgenomen te worden. Hij werd van school gestuurd nadat andere leerlingen klaagden het niet veilig te vinden met haar zoon op school te zitten. Hierna zwierf hij de wereld over.

 

In februari overleed zijn vader. Joran gaf zichzelf de schuld van de hartaanval van Paul van der Sloot, waarna hij maanden nauwelijks een woord zei. Pas in april en mei ging het iets beter. Anita besloot vervolgens dat haar zoon moest worden opgenomen.

 

De moeder gelooft nog steeds dat haar zoon niets met de verdwijning van Holloway te maken heeft. "Hij had haar achtergelaten op het strand. Dat geloof ik nog steeds." Stefany Flores kan hij echter hebben gedood, denkt ze.

 

Joran van de Sloot zit sinds 11 juni vast in een afgesloten deel van de zwaarbewaakte Peruaanse gevangenis Miguel Castro Castro, omdat hij wordt verdacht van de moord op de peruaanse Stephany Flores eind mei. Van der Sloot is ook verdachte in de zaak rond de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway in 2005 op Aruba.

 

Bron: Telegraaf

 

 

En mochten er nog medesatters zijn die binnenkort vader/moeder worden, lees dan ook ff het volgende stuk:

 

(Novum) - De naam Joran is uit. Sinds Joran van der Sloot, verdachte in de zaak rond de vermissing van Natalee Holloway in 2005 en de moord op Stefany Flores eind mei, in het nieuws is gekomen, is de populariteit van de naam gedaald tot een dieptepunt, zo blijkt uit cijfers van de Nederlandse Voornamenbank.

 

Hoewel in 2006 nog 124 baby's de naam Joran kregen, het absolute hoogtepunt voor deze naam, werden vorig jaar nog maar acht kinderen geboren die deze naam werd gegeven. In 1973 werd voor het eerst een baby Joran genoemd. Hoogleraar en medeopzetter van de databank Gerrit Bloothooft zegt zaterdag in het NRC Handelsblad dat dat een naam als Joran normaal gesproken nog minstens zo'n twintig jaar zou zijn meegegaan. "Bij Joran is er duidelijk iets geks aan de hand."

 

blush

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...