Ga naar inhoud


joran v/d sloot nu echt in de problemen


Gast decodertje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Iemand die bij zijn volle verstand is doodt geen anderen.

 

Bij moord ben je dus haast per definitie ontoerekeningsvatbaar, dus zul je hier nagenoeg altijd strafvermindering krijgen. Hoezo doorgeslagen rechtssysteem....

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk vind ik de term "ontoerekenbaar" beter.

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
Zijn ze daar nog niet zo stom als hier...


Waarom neem je geen enkeltje Peru? Kennelijk vind je het land zo fantastisch? Dan is het volgens mij op zijn plaats dat jij daar je toekomst zoekt. Het is duidelijk dat jij je geen toekomst meer ziet in Nederland!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat
Origineel bericht van: Amager95

Waarom neem je geen enkeltje Peru? Kennelijk vind je het land zo fantastisch? Dan is het volgens mij op zijn plaats dat jij daar je toekomst zoekt. Het is duidelijk dat jij je geen toekomst meer ziet in Nederland!


sleep
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Belsat
Eigenlijk vind ik de term "ontoerekenbaar" beter.

Ciao, Henk
Als we de hele term is afschaffen zou nog beter zijn.
En iedereen is gewoon voor zijn daden verantwoordelijk stellen in dit watjesland.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat
Origineel bericht van: gigantaandemuur
Als we de hele term is afschaffen zou nog beter zijn.
En iedereen is gewoon voor zijn daden verantwoordelijk stellen in dit watjesland.


thumbs_up.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
Origineel bericht van: hummiesat
Zijn ze daar nog niet zo stom als hier...


Waarom neem je geen enkeltje Peru? Kennelijk vind je het land zo fantastisch? Dan is het volgens mij op zijn plaats dat jij daar je toekomst zoekt. Het is duidelijk dat jij je geen toekomst meer ziet in Nederland!


Dan is hummiesat blijkbaar niet de enige want als ik de antwoorden hier op het topic zo lees kan de helft met hem mee gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Inmiddels is dit een politieke discussie geworden.

 

Graag alleen nog maar updates (nieuws) plaatsen en de politieke discussie vanaf nu achterwege laten.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...