Ga naar inhoud


joran v/d sloot nu echt in de problemen


Gast decodertje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: leo1949
Mischien zit er daar wel een neger van zo'n meter of twee die een beetje lief voor Joran wil zijn. blush
Vast wel
Ik heb hem vast een T shirtje gestuurd.

post-17705-1318260995,645_thumb.jpg

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad laat hem maar lekker daar zitten en nooit meer hier komen

en degene die zo (humaan ) willen zijn om hem hier heen te halen mogen ze wat mij betreft daar ook heen sturen

voor zo iemand behoor je geen enkel respect te hebben

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

jongeman j.v.d.s heeft voor 99 procent de schijn tegen zich,maar...... wat als blijkt dat van alles waarvan hij beschuldigt wordt hij de dader niet is.

 

vraag me af of de verontschuldigingen dan net zo hard geroepen worden als nu de beschuldigingen en de meest mensonterende verwensingen.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, dan gaan wij met z'n allen door het stof.

 

Maar stel: hij heeft het wél gedaan, kan jij je dan voorstellen dat wij voorstander zijn voor het uitzitten van de straf in de Peru?

 

En dat wij dan blij zijn dat Peru geen uitleveringsverdrag heeft met Nederland?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

als hij echt schuldig bevonden word,mag hij wat mij betrefd aan de hoogste boom.

 

wat mij opviel is dat hier een volksgericht aan de gang is over iets wat duizenden kilometers verder gebeurt en dat de mensen zelfs de berichten die men twitterd al voor waarheid aannemen

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Van mij mogen ze hem uitwisselen, nadat hij minstens 5 jaar in Peru heeft gezeten, al dan niet in voorarrest.

Ik denk dat hij als heel ander mens hiernaartoe zal komen.

Mits hij schuldig is natuurlijk, maar alles lijkt er nu op te wijzen...

Beetje vreemd dat je vindt dat hij in Nederland zijn straf mag uitzitten (als er naar Nederlandse maatstaven al straf over blijft). Dat vinden de Peruanen vast niet, en terecht. De misdaad is bij hen gepleegd.
Wij vragen Duitsland toch ook om uitlevering van Duitsers die in Nederland nog een straf tegoed hebben?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijkt hier wel een volkstribunaal.

 

Het is nog helemaal niet bewezen dat hij het heeft gedaan. Vd Sloot is een wereldvreemd figuur maar dat is nog geen reden dat hij het gedaan heeft.

Kennelijk schijnt dit op dit forum weinig uit te maken. Hij is al veroordeeld. Als de doodstraf er nog was dan zou hij al zijn opgehangen of hoofd er af zijn gegaan. Daarna zou pas worden onderzocht of hij echt wel schuldig was.

De twee van Putten en de eerste verdachte van de Schiedamse moordzaak waren personen die ook zo overkwamen van die hebben het gedaan. En alle drie waren toch onschuldig.

Leuk dus als Vd Sloot al veroordeeld is tot alles en dan onschuldig blijkt te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: goto
jongeman j.v.d.s heeft voor 99 procent de schijn tegen zich,maar...... wat als blijkt dat van alles waarvan hij beschuldigt wordt hij de dader niet is.

vraag me af of de verontschuldigingen dan net zo hard geroepen worden als nu de beschuldigingen en de meest mensonterende verwensingen.
Er zijn nu 3 beschuldigingen tegen hem 2 keer moord en 1 keer fraude of hoe je t noemen wil.
Hoe groot acht je de kans dat voor alle 3 deze feiten iemand anders opstaat ik heb dat gedaan en dat dan ook kan aantonen.
Eerder wint Joran de hoofdprijs in de staatsloterij nog.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
Dit lijkt hier wel een volkstribunaal.

Het is nog helemaal niet bewezen dat hij het heeft gedaan. Vd Sloot is een wereldvreemd figuur maar dat is nog geen reden dat hij het gedaan heeft.
Kennelijk schijnt dit op dit forum weinig uit te maken. Hij is al veroordeeld. Als de doodstraf er nog was dan zou hij al zijn opgehangen of hoofd er af zijn gegaan. Daarna zou pas worden onderzocht of hij echt wel schuldig was.
De twee van Putten en de eerste verdachte van de Schiedamse moordzaak waren personen die ook zo overkwamen van die hebben het gedaan. En alle drie waren toch onschuldig.
Leuk dus als Vd Sloot al veroordeeld is tot alles en dan onschuldig blijkt te zijn.
Veroordeling gebeurd door de rechter in Lima wat maakt het voor Joran uit wat er op internet word gezegd,daar vraag je toch om als je doet wat hij heeft gedaan.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Origineel bericht van: goto
jongeman j.v.d.s heeft voor 99 procent de schijn tegen zich,maar...... wat als blijkt dat van alles waarvan hij beschuldigt wordt hij de dader niet is.

vraag me af of de verontschuldigingen dan net zo hard geroepen worden als nu de beschuldigingen en de meest mensonterende verwensingen.
Er zijn nu 3 beschuldigingen tegen hem 2 keer moord en 1 keer fraude of hoe je t noemen wil.
Hoe groot acht je de kans dat voor alle 3 deze feiten iemand anders opstaat ik heb dat gedaan en dat dan ook kan aantonen.
Eerder wint Joran de hoofdprijs in de staatsloterij nog.


Maar hij zegt dat hij onschuldig is, dan geloven wij hem toch, deze jongen heeft nog nooit gelogen crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Origineel bericht van: Amager95
Dit lijkt hier wel een volkstribunaal.

Het is nog helemaal niet bewezen dat hij het heeft gedaan. Vd Sloot is een wereldvreemd figuur maar dat is nog geen reden dat hij het gedaan heeft.
Kennelijk schijnt dit op dit forum weinig uit te maken. Hij is al veroordeeld. Als de doodstraf er nog was dan zou hij al zijn opgehangen of hoofd er af zijn gegaan. Daarna zou pas worden onderzocht of hij echt wel schuldig was.
De twee van Putten en de eerste verdachte van de Schiedamse moordzaak waren personen die ook zo overkwamen van die hebben het gedaan. En alle drie waren toch onschuldig.
Leuk dus als Vd Sloot al veroordeeld is tot alles en dan onschuldig blijkt te zijn.
Veroordeling gebeurd door de rechter in Lima wat maakt het voor Joran uit wat er op internet word gezegd,daar vraag je toch om als je doet wat hij heeft gedaan.


Dat is toch geen antwoord gigantaandemuur ? Als je iemand quote
ga er dan op in en blijf dan niet retorisch doorgaan in je stelling dat hij het toch wel gedaan heeft. Quote dan niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...