Ga naar inhoud


joran v/d sloot nu echt in de problemen


Gast decodertje

Aanbevolen berichten

Er staat als je doet wat hij gedaan heeft,dus niet wat hij precies heeft gedaan.

Mijn punt is de wereld kan veroordelen wat hij wil er zijn gelukkig rechters of een jurie die t beslissen en dus niet de wereldopinie.

Ik mag toch aannemen dat deze peruaanse rechter ook de mogelijkheid van een set up onderzoekt want daar is idd een heel kleine kans op.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Volgens de krant heeft de Peruaanse politie keihard bewijs gevonden op de hotelkamer dus we moeten even afwachten er wordt verwacht dat het politie onderzoek al in enkele weken helemaal klaar is.

 

Maar Joran reisde een beetje de wereld rond Bhutan, Thailand, Aruba, Peru dus het lijkt er op dat hij wel een beetje geld had.

En zoiets is in een land als Peru wel handig je kunt "comfort" kopen in de gevangenis zoals een matras en dekens en meer van dat spul.

Ook de rechters in Peru zijn niet onkreukbaar als je schuift kan er wel eens iets van de straf af gaan.

We zullen het moeten afwachten zijn vader kan niet meer helpen. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Sjattuh
Van mij mogen ze hem uitwisselen, nadat hij minstens 5 jaar in Peru heeft gezeten, al dan niet in voorarrest.

Ik denk dat hij als heel ander mens hiernaartoe zal komen.

Mits hij schuldig is natuurlijk, maar alles lijkt er nu op te wijzen...

Beetje vreemd dat je vindt dat hij in Nederland zijn straf mag uitzitten (als er naar Nederlandse maatstaven al straf over blijft). Dat vinden de Peruanen vast niet, en terecht. De misdaad is bij hen gepleegd.
Wij vragen Duitsland toch ook om uitlevering van Duitsers die in Nederland nog een straf tegoed hebben?


Ik denk dat 5 jaar in Peru meer dan genoeg is om van hem af te komen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Ik denk het niet.

 

Als je afgelopen woensdag Vreemde Tralies had gekeken zou je dat ook niet denken.

 

Dat ging deze keer over Wendy van Lien die in Peru een straf van 14 jaar uit moet zitten vanwege drugssmokkel.

 

Zij zit daar nu ongeveer 4 jaar.

 

Zou toch wat zijn als zo'n stuk uitschot als J dan na 5 jaar naar huis gestuurd wordt.

Laat hem daar maar lekker wegrotten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Ik denk dat sjattuh bedoeld dat hij de 5 jaar niet haalt.

En hummiesat beweert dus met zijn voorbeeld dat de overlevingskans reeel is, als ik het goed begrijp. Dus dat schiet dan niet op als J. inderdaad schuldig is aan al die ellende. sick

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan hummiesat wel beweren maar de praktijk is anders levend eruitkomen is al een prestatie.

Overigens zijn ze al begonnen met slaan voor hij in de gevangenis zit.

 

 

 

 

Peruanen belagen Joran van der Sloot

Uitgegeven: 5 juni 2010 18:44

Laatst gewijzigd: 5 juni 2010 18:44

LIMA - Een aantal Peruanen heeft zijn woede over de moord op een Peruaanse vrouw bekoeld op de vermeende moordenaar, de Nederlander Joran van der Sloot.

© Novum/AP

 

De verdachte werd zowel verbaal als fysiek aangevallen, toen er in de badplaats Pucusana van auto's werd gewisseld. Dat melden Peruaanse media zaterdag.

 

Van der Sloot werd deze week in Chili gearresteerd. De politie bracht hem per auto naar Lima, waar hij de 21-jarige Stephany Flores vermoord zou hebben.

 

Het konvooi van auto's met politie en de verdachte en auto's van de media stopte in de badplaats. Een aantal mensen greep de gelegenheid aan om Van der Sloot uit te schelden. Ook zou hij een klap op zijn hoofd hebben gehad.

 

Van der Sloot wordt zaterdag nog verhoord in de hoofdstad.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Inderdaad, ik snap die compassie van gigantaandemuur ook niet.

 

Het kan er bij mij niet in dat J. heeeeel toevallig tot twee keer toe op het "juiste" moment op de verkeerde plaats was.

 

Verder vraag ik me af wat GadM vindt dat ik beweer.

Ik verwijs naar een documentaire genaamd Vreemde Tralies. Of denkt ie soms dat ik het verzonnen heb?

Voor verzinsels moet ie bij J. zijn.

 

En Eduard interpreteerde mijn post dus correct.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Volgens de krant heeft de Peruaanse politie keihard bewijs gevonden op de hotelkamer dus we moeten even afwachten er wordt verwacht dat het politie onderzoek al in enkele weken helemaal klaar is.

Maar Joran reisde een beetje de wereld rond Bhutan, Thailand, Aruba, Peru dus het lijkt er op dat hij wel een beetje geld had.
En zoiets is in een land als Peru wel handig je kunt "comfort" kopen in de gevangenis zoals een matras en dekens en meer van dat spul.
Ook de rechters in Peru zijn niet onkreukbaar als je schuift kan er wel eens iets van de straf af gaan.
We zullen het moeten afwachten zijn vader kan niet meer helpen. laugh


Als het zo werkt daar zal de vader van het meisje ongetwijfeld beter de weg weten daar en die heeft dan gelukkig ook genoeg om wat de goeie kant op te schuiven

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: metoo

Als het zo werkt daar zal de vader van het meisje ongetwijfeld beter de weg weten daar en die heeft dan gelukkig ook genoeg om wat de goeie kant op te schuiven

Voorzover dat nog nodig is, want hij heeft de volkswoede in Peru flink mee, volgens de laatste journaals.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
Inderdaad, ik snap die compassie van gigantaandemuur ook niet.

Het kan er bij mij niet in dat J. heeeeel toevallig tot twee keer toe op het "juiste" moment op de verkeerde plaats was.

Verder vraag ik me af wat GadM vindt dat ik beweer.
Ik verwijs naar een documentaire genaamd Vreemde Tralies. Of denkt ie soms dat ik het verzonnen heb?
Voor verzinsels moet ie bij J. zijn.

En Eduard interpreteerde mijn post dus correct.

Zal ik je t scenario vertellen wat ik denk wat er gaat gebeuren.
Hij word veroordeeld voor lange tijd en in de gevangenis binnen enkele jaren om zeep geholpen daar er is er altijd wel een die wat wil verdienen.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind deze discussie echt behoorlijk politiek actief aan het worden. Dit gaat over doodstraf, lynchen en noem maar op. En dat het ook eigenlijk ook nog als iets moois wordt gezien, zo van opgeruimd staat netjes.

Elke vorm van de rechtsstaat die wij in Nederland hebben opgebouwd vanaf 1815 wordt hier totaal onderuit gehaald.

 

Hier, op de site, wordt alleen met onderbuik gevoelens gesproken. Op die gasten, die dat steeds doen, kan je volgende week stemmen met de Tweede Kamerverkiezingen, die zijn er dol op. Maar mij stoort het in ieder geval.

 

Dus kan er aub een slotje op, op dit onderhand politiek en maatschappelijk beladen onderwerp?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95


Dus kan er aub een slotje op, op dit onderhand politiek en maatschappelijk beladen onderwerp?


Zo beladen is het niet. Behalve Amager 95, vindt, denk ik ik, bijna iedereen hier dat als Joran schuldig is hij zo zwaar mogelijk gestraft mag worden.
Ik zeg: als hij schuldig is. Want we moeten een beetje aan de rechtstaat denken, nietwaar. En inderdaad, misschien was die Joran wel heel toevallig 2e keer verschrikkelijk toevallig op de verkeerde plaats op het verkeerde moment. De pechvogel toch!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...