Ga naar inhoud


joran v/d sloot nu echt in de problemen


Gast decodertje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: hagar
Origineel bericht van: Triax-88
Nederland en Peru onderhandelen al ruim een jaar over een uitleveringsverdrag. Nederland is al akkoord met de tekst, Peru nog niet.
Er bevinden zich 120 Nederlanders in gevangenschap in Peru, mogen die ook allemaal "wegrotten"?


Ik denk dat je de straf moet uitzitten in het land waar de misdaad is begaan. En als dat een van de slechtste plaatsen van de wereld is dan had je beter moeten nadenken aan de gevolgen die deze misdaad met zich mee kan brengen.

Dus ja van mij mogen de rest daar ( zoals jij het zegt ) "wegrotten", ze hebben het toch echt alleen aan zich zelf te danken dat ze daar zitten.


De twee van de Puttense moordzaak zullen het volkomen met je eens zijn....

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Triax-88
Origineel bericht van: hagar
Origineel bericht van: Triax-88
Nederland en Peru onderhandelen al ruim een jaar over een uitleveringsverdrag. Nederland is al akkoord met de tekst, Peru nog niet.
Er bevinden zich 120 Nederlanders in gevangenschap in Peru, mogen die ook allemaal "wegrotten"?


Ik denk dat je de straf moet uitzitten in het land waar de misdaad is begaan. En als dat een van de slechtste plaatsen van de wereld is dan had je beter moeten nadenken aan de gevolgen die deze misdaad met zich mee kan brengen.

Dus ja van mij mogen de rest daar ( zoals jij het zegt ) "wegrotten", ze hebben het toch echt alleen aan zich zelf te danken dat ze daar zitten.


De twee van de Puttense moordzaak zullen het volkomen met je eens zijn....


Ik weet niks van puttense moordzaak af.

Jij vindt dat omdat het nederlanders zijn een betere behandeling moeten ontvangen dat de de eigenheimers voor dezelde misdaad?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Hagar jouw uitlatingen zijn erg kortzichtig.

 

Het rechtssysteem in Peru werkt even net iets anders dan in Nederland.

 

Daar kan je recht kopen en dus kan je ook onrecht kopen, ofwel door opgezet spel in de bak belanden.

 

In Nederland zaten 2 mannen (puttense moordzaak) 5 jaar onschuldig in een Nederlandse cel.

 

Stel je nu eens voor dat van der Sloot of een andere gevangene 5 jaar onschuldig achter de tralies zit in Peru. Dan ga je wel 5 jaar lang onschuldig door een hel, als je het al overleeft.

 

Ik zeg niet dat Joran onschuldig is, maar je bent wel onschuldig totdat het tegendeel zonder enige twijfel kan worden vastgesteld.

 

Dat is bij Joran nooit gebeurt. Het enige waar Joran echt schuldig aan is, is harteloos gedrag tegenover de nabestaanden van Natalee Holoway.

 

Maar goed, harteloos gedrag maken zelfs sommige leden in dit topic zich schuldig aan.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Triax-88
Origineel bericht van: hagar
Origineel bericht van: Triax-88
Nederland en Peru onderhandelen al ruim een jaar over een uitleveringsverdrag. Nederland is al akkoord met de tekst, Peru nog niet.
Er bevinden zich 120 Nederlanders in gevangenschap in Peru, mogen die ook allemaal "wegrotten"?


Ik denk dat je de straf moet uitzitten in het land waar de misdaad is begaan. En als dat een van de slechtste plaatsen van de wereld is dan had je beter moeten nadenken aan de gevolgen die deze misdaad met zich mee kan brengen.

Dus ja van mij mogen de rest daar ( zoals jij het zegt ) "wegrotten", ze hebben het toch echt alleen aan zich zelf te danken dat ze daar zitten.


De twee van de Puttense moordzaak zullen het volkomen met je eens zijn....
Wat hebben die met buitenland te maken zaten gewoon hier vast door een gerechtelijke dwaling hier.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitleveringsverdragen hebben alleen maar tot gevolg dat er weer meer drugs worden getransporteerd.

Als men weet na veroordeling snel naar nederland over gebracht te worden om de straf uit te zitten in afgesloten hotels hier want gevangenissen hebben we niet.

Dit zal dus een reden zijn aan de risico s minder zwaar te tillen.

Ik ben er dus tegen.

Als je op de kaart kijkt zie je om Peru liggen bolivia ,columbia,brazilie,enz.

Waar de nodige plantenkwekerijen en cocaine verwerkingsbedrijven staan.

Als peru verstandig is tekenen ze dus niets t gevolg zal zijn dat men de luchthaven daar dan neemt om terug te vliegen.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Wat hebben die met buitenland te maken zaten gewoon hier vast door een gerechtelijke dwaling hier.


Dat was even een doordenkertje, Michel heeft het antwoord hierboven prima omschreven.

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Hagar jouw uitlatingen zijn erg kortzichtig.

Het rechtssysteem in Peru werkt even net iets anders dan in Nederland.

Daar kan je recht kopen en dus kan je ook onrecht kopen, ofwel door opgezet spel in de bak belanden.

In Nederland zaten 2 mannen (puttense moordzaak) 5 jaar onschuldig in een Nederlandse cel.

Stel je nu eens voor dat van der Sloot of een andere gevangene 5 jaar onschuldig achter de tralies zit in Peru. Dan ga je wel 5 jaar lang onschuldig door een hel, als je het al overleeft.

Ik zeg niet dat Joran onschuldig is, maar je bent wel onschuldig totdat het tegendeel zonder enige twijfel kan worden vastgesteld.

Dat is bij Joran nooit gebeurt. Het enige waar Joran echt schuldig aan is, is harteloos gedrag tegenover de nabestaanden van Natalee Holoway.

Maar goed, harteloos gedrag maken zelfs sommige leden in dit topic zich schuldig aan.

Mvg,

Michel


Nee wat ik zeg is echt niet kortzichtig. Iemand die onschuldig in de bak zit maakt het ook niets uit dat het een nederlander of buitenlander is. Als het rechtssysteem van bepaalde landen niet is zoals het hoort is dit toch hetzelfde voor alle die daar met dat rechtsysteem in aanraking komen, binnen en buitenlanders, rijken en armen. Als je dan alleen de buitenlanders ( rijken )daar dan uithaalt omdat het onmenselijke omstandigheden zijn in de gevangnissen daar dan zijn wij toch discriminerend bezig.

Als wij mensenrechten erbij halen dan gelden die rechten toch voor allen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt toch eens wakker en kom eens een kijkje nemen in de echte onbeschermde wereld.

Criminelen (hoe erg ook hun daden) leven in de mazen van de wet.

Of het nu in de bankwereld,de kerk,op straat,op sport gebied,de prostitutie,drugs wereld,bij de politie,of gewoon achter de voordeur is.

voor daders is het "makkelijker" te ontkomen aan een redelijke straf in een land als bv. Nederland met het dader beschermings profiel(zoek naar een reden om een verdachte niet te veroordelen) i.c.m. een goede advocaat (lees rechtstaat)

In andere landen is het moeilijker te ontkomen aan je straf en doet men niet zo moeilijk om een oogbalkje meer of minder en is bewijs nog bewijs.

 

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: looney2
Wordt toch eens wakker en kom eens een kijkje nemen in de echte onbeschermde wereld.
Criminelen (hoe erg ook hun daden) leven in de mazen van de wet.
Of het nu in de bankwereld,de kerk,op straat,op sport gebied,de prostitutie,drugs wereld,bij de politie,of gewoon achter de voordeur is.
voor daders is het "makkelijker" te ontkomen aan een redelijke straf in een land als bv. Nederland met het dader beschermings profiel(zoek naar een reden om een verdachte niet te veroordelen) i.c.m. een goede advocaat (lees rechtstaat)
In andere landen is het moeilijker te ontkomen aan je straf en doet men niet zo moeilijk om een oogbalkje meer of minder en is bewijs nog bewijs.


Ik ben klaarwakker en heb meer van de wereld gezien dan je blijkbaar denkt.
Ik weet waartoe corruptie en rechteloosheid kunnen leiden, er zitten in dit soort landen veel onschuldige mensen onder erbarmelijke omstandigheden achter slot en grendel.

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

En jij denkt dus blijkbaar nog steeds dat J. onschuldig is.

 

Zoals ik al eerder zei, het zal wel stomtoevallig zijn dat ie tot twee keer toe per ongeluk op het 'juiste' moment op de verkeerde plaats is.

 

Buiten dat fantaseert ie de hele boel bij mekaar en belemmert ie zo ook de voortgang van een onderzoek, wat voor zover mij bekend ook strafbaar is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
je bent pas schuldig als de rechter heeft geoordeeld

En zelfs dat is nog geen zekerheid.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
En jij denkt dus blijkbaar nog steeds dat J. onschuldig is.


En waar blijkt dat dan uit als ik vragen mag?

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...